beste Tweakers.
Mijn vraag gaat als volgt.
een jaar geleden heb ik een laptop ( van het merk: Fujitsu Siemens) gekocht puur voor tekstverwerker en Emails mee te versturen. Dat ging totdat ik nu aan een nieuwe opleiding begonnen ben waarbij ik zeker een andere laptop nodig heb.
Hierbij de vraag aan jullie wat jullie mij aanraden.
Heb al verschillende Computer sites bezocht maar weet niet echt waar ik op moet letten.
mijn eisen zijn:
- 512 mb Werkgeheugen
- CF-cardreader
- +-20/30 Gb opslagruimte
- Cd-R/RW & DVD speler.
- 15 Inch of 17 Inch beeldscherm.
- internet aansluiting
- Diskette station ( Hoeft niet per sé )
De kosten mogen liggen tussen de 0-1000 of daar wat boven.
Ik moet er mee kunnen:
- Presentaties op afspelen zonder schokkerige beelden en zo van een cd/dvd.
- Op een beamer kunnen aansluiten.
- Enkele ( lange ) films op kunnen opslaan.
- De geheugenkaart van mijn Digitale Camera zo in de Laptop kunnen steken en de fotos eraf kunnen halen.
Ik heb al op Site's van Dell, Compac, Acer, Asus en nog nog een paar gekeken maar ik weet echt niet welke laptop ik nou moet kiezen...
Daarom vraag ik jullie hierbij om hulp.
Zelf vraag ik het echt niet omdat ik lui ben om zelf te zoeken want dat ben ik al weken lang aan het doen, maar omdat ik nogal een noob ben op het gebied van Computers...
Bijvoorbaat dank.
Christiaan Visser
Mijn vraag gaat als volgt.
een jaar geleden heb ik een laptop ( van het merk: Fujitsu Siemens) gekocht puur voor tekstverwerker en Emails mee te versturen. Dat ging totdat ik nu aan een nieuwe opleiding begonnen ben waarbij ik zeker een andere laptop nodig heb.
Hierbij de vraag aan jullie wat jullie mij aanraden.
Heb al verschillende Computer sites bezocht maar weet niet echt waar ik op moet letten.
mijn eisen zijn:
- 512 mb Werkgeheugen
- CF-cardreader
- +-20/30 Gb opslagruimte
- Cd-R/RW & DVD speler.
- 15 Inch of 17 Inch beeldscherm.
- internet aansluiting
- Diskette station ( Hoeft niet per sé )
De kosten mogen liggen tussen de 0-1000 of daar wat boven.
Ik moet er mee kunnen:
- Presentaties op afspelen zonder schokkerige beelden en zo van een cd/dvd.
- Op een beamer kunnen aansluiten.
- Enkele ( lange ) films op kunnen opslaan.
- De geheugenkaart van mijn Digitale Camera zo in de Laptop kunnen steken en de fotos eraf kunnen halen.
Ik heb al op Site's van Dell, Compac, Acer, Asus en nog nog een paar gekeken maar ik weet echt niet welke laptop ik nou moet kiezen...
Daarom vraag ik jullie hierbij om hulp.
Zelf vraag ik het echt niet omdat ik lui ben om zelf te zoeken want dat ben ik al weken lang aan het doen, maar omdat ik nogal een noob ben op het gebied van Computers...
Bijvoorbaat dank.
Christiaan Visser