NFSU2 - speed2.exe encountered a problem and needs to close

Pagina: 1
Acties:

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12 04:04
Bij het opstarten van NFSU2 wordt het beeld zwart. Na een seconde of 3 gaat het naar een kleiner zwart scherm en krijg ik de standaard melding van Windows dat speed2.exe een fout heeft gegenereerd met daarbij de vraag of ik het naar Microsoft wil sturen of niet ;)

Ik heb al diverse drivers geprobeerd voor de Geforce FX5200 die in mijn PC zit, maar allemaal geven ze dezelfde foutmelding :'(

Iemand een oplossing?

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-12 22:38

Erikie

www.erikie.nl

volledig installeren.

traktor scratch!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:14
Ja, Spielerij - Problemen & Vragen FAQ en Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen eens heel goed doorlezen voordat je het nog eens probeert. Hier ontbreekt teveel informatie en zelfinspanning.

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12 04:04
Uiteraard is het spel volledig geinstalleerd, zelfs meerdere malen geprobeerd.

In beide FAQ's staat toch echt geen oplossing of verwijzing waarmee ik mijn probleem kan oplossen. Het enige topic dat ik kon vinden werd direct gesloten door een moderator :?

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:41

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

update 1.1 er al overheen gezet?

Verwijderd

Probeer eens de 2de disc erin te doen want als je de eerste erin heb gelaten dan kan het kloppen dat je die foutmelding krijg (dit is tenminste met de niet orgineel gekochte spel ). Weet niet of we hiermee bij GoT over mogen helpen als dat wel het geval is.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 19:15 ]

• switchboy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:25

switchboy

-ruimte te huur-

*kuch* probeer een andere crack *kuch*

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:49
Gewoon die foutmelding negeren en nog een keer opstarten. Zou het moeten doen. Anders ff blijven starten, op een gegeven moment doet ie het wel. Vaag probleem eigenlijk, heb ik vooral last van als ik te snel op enter druk voor het skippen van die filmpjes :P

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:14
Martijn P. schreef op woensdag 17 november 2004 @ 18:40:
Uiteraard is het spel volledig geinstalleerd, zelfs meerdere malen geprobeerd.

In beide FAQ's staat toch echt geen oplossing of verwijzing waarmee ik mijn probleem kan oplossen. Het enige topic dat ik kon vinden werd direct gesloten door een moderator :?
Ik bedoel dus dat je een topic opent waarin de helft van de essentieele informatie ontbreekt :{
Ofwel: lees die faqs nog eens heel goed door, dan weet je wat er allemaal in een goede topicstart moet staan en dan kan je alsnog je openingspost aanvullen ;)

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:17

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ik kreeg ook zo'n foutmelding maar dan tijdens het spelen soms na 1 minuut soms na 10 minuten, kheb vervolgens mij AGP aperture size in het bios van 128MB op 256MB gezet en het probleem was opgelost.

ik twijfel eraan of het hetzelfde probleem is maja kreeg wel dezelfde standaard windows foutmelding.

en ook met de backup-versie moet CD2 erin ook al hebje een gekrackte speed2.exe

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Verwijderd

Zelfde probleem gehad hier, in de debugger zie ik dat het een standaard null-pointer is bij directx. Oplossing: directx 9.0c er overheen, met 9.0b start ie niet. Wel ernstig slordig geprogrammeerd...

Verwijderd

Ik krijg ook bij het opstarten van NFS de me zelfde foutmelding
speed2.exe encountered a problem and needs to close

Krijg nog wel het kleine laadscherm ervoor maar daarna krijg ik deze melding

Heb nfs al geupdate.
nieuwste drivers.

Voorheen geen last van dit probleem.
sinds ik mijn gf8600gt heb start hij niet meer op

cpu:amd 64 3400
Ram: 1GB
VGA: aopen gf6800GT

Hiervoor had ik een leadtek gf4 ti4200.