Hey allemaal!
ik heb een vraagje, (en ik hoop dat jullie begrijpen wat ik met IDE (ata/133) bedoel want ik heb er niet echt super veel verstand van allemaal)
ik wil de geforce 6800 kopen maar tot mijn grote verbazing heb ik maar 250 watt voeding in m'n pc staan en ik wil dus iets meer zo rond de 350 à 400 watt van een goed merk maar ik heb een probleem ik heb 2 harde schijven in m'n pc staan en die zijn allebij IDE (ata/133) en als ik dan zo rond kijk voor een voeding zie ik dat ze allemaal (die ik zie dan
) SATA kabels hebben en ik neem aan dat ik die niet in mijn IDE (ata/133) hardeschijven kan stoppen, dus ik vroeg me af of dat wel kon of op wat voor manier je wel een sata kabel in een IDE (ata/133) hardeschijf kan stoppen en zow niet weet iemand misschien een goeie voeding van ongeveer 350 à 400 watt van zo rond de 50 à 60 euro (het mag ook wel meer want dan weet ik in ieder geval in welke richting ik moet zoeken)
al vast erg bedankt voor de gene die mij uit mijn probleem(pje) kan helpen
ik heb een vraagje, (en ik hoop dat jullie begrijpen wat ik met IDE (ata/133) bedoel want ik heb er niet echt super veel verstand van allemaal)
ik wil de geforce 6800 kopen maar tot mijn grote verbazing heb ik maar 250 watt voeding in m'n pc staan en ik wil dus iets meer zo rond de 350 à 400 watt van een goed merk maar ik heb een probleem ik heb 2 harde schijven in m'n pc staan en die zijn allebij IDE (ata/133) en als ik dan zo rond kijk voor een voeding zie ik dat ze allemaal (die ik zie dan
al vast erg bedankt voor de gene die mij uit mijn probleem(pje) kan helpen