Geforce 6610 XL

Pagina: 1
Acties:

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
Ik kan helaas over deze kaart weinig informatie vinden, wat ik wel gevonden heb is de volgende :

"In the new GeForce 6600 range we will see two products initially, namely the GeForce 6600 and the GeForce 6600 GT followed by a 6610 XL model which is likely an OEM card. Both cards will have 8 pixel pipelines and will be equipped with 128-bit memory. The GT version is of course slightly faster but here's an interesting fact, it will also be SLI compatible. Well, you might as well buy a high-end 6800 then but still..."

Ik wil deze kaart kopen maar ik weet niet zeker of je met deze kaart ook nieuwe uitkomende en huidige games mee kan spelen..(met een redelijke resolutie)..

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 15:50

markvt

Peppi Cola

Deze kaart zit ook in de nieuwe aldi pc die morgen in de verkoop gaat, dus wellicht is zijn er morgen wat benchmarks etc. beschikbaar.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08 10:27
Google verteld me dat deze kaart in een Aldi PC zit. Waarschijnlijk is het een OEM only, dus niet los te krijgen. Vergeet deze kaart en ga op zoek naar iets anders, tenzij je er voor veel te veel geld een gratis Aldi PC bij wilt krijgen :)
edit:
Te laat...

[ Voor 5% gewijzigd door DaCoTa op 16-11-2004 21:00 ]

• SC4RF4C3
Nou ik heb het in mn eerste post verkeerd verteld, eigenlijk wilde ik deze "Aldi pc" kopen :) ik heb nou niet echt zoveel verstand van computers maar ik wilde toch een redelijke videokaart erin hebben om de huidige nieuwe spellen etc. te kunnen spelen..

Maar nu weet ik het helemaal niet meer, dus jij vind ~1000 euro voor dat aldi pc teveel? hmm dan moet ik toch iets anders zoeken :'(

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:53
ik vind dat helemaal niet te veel, en met die kaart kan je echt wel doom 3 spelen.

De prijs voor zo'n systeem is gewoon goed. Garantie is ook goed bij de aldi, en meestal zijn die alid pc'tjes wel leuk. En als ik naar de specs van deze kijk, zou ik er ook wel een willen als ik het geld had.

Verwijderd

Kijk anders even op www.supermarktpc.net en dan het forum, daar loopt een topic!

• jackoo1988
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-08 22:06
Volgens mij is hij best snel want er zit DDR3 geheugen op :>

Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Voor een paar honderd euro minder kun je ook een leuk game systeem samenstellen. Dat aldi hok is juist veelste uitgebreid om nog een redelijke value for money te hebben.... 90% van de functies/aansluitingen zal geen hond gebruiken.....

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08 10:27
SC4RF4C3 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:44:
Maar nu weet ik het helemaal niet meer, dus jij vind ~1000 euro voor dat aldi pc teveel? hmm dan moet ik toch iets anders zoeken :'(
Nee, dat bedoel ik niet :) Ik bedoel, als je PER SE die kaart wil hebben, moet je die Aldi PC kopen en dan alles om de videokaart heen weggooien. Dan is de videokaart duur. Ik heb niet naar die PC zelf gekeken, ik kon zo snel niet eens de prijs vinden.

Dat het een Aldi only kaart is, gebeurd wel vaker. En over het algemeen zijn pc's van de Aldi niet duur en doen ze meer moeite om voor dat geld het snelste bij elkaar te rapen, waaronder dus het laten produceren van custom videokaarten.

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 15:50

markvt

Peppi Cola

zie www.aldi.com voor info.

Lijkt me een goede pc voor de prijs.
Maarja ben dan ook medion fan :)

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• SC4RF4C3
@DaCoTa: Het is nu helemaal duidelijk :) THX
@de rest: bedankt voor alle informatie!

Ik denk dat ik morgenvroeg heel aardig ga doen tegen mn ouders :)

Verwijderd

ik denk dat het toch echt slimmer is om een leuk game systeem samen te stellen...

aldi pc's zijn best leuk maar toch te duur.

bijvoorbeeld
amd 3200+ processor ongeveer 200 euro
1 gig geheugen 180 euro
dvd writer 70 euro
geforce 6800le 210 euro
kast + voeding 70 euro
hd 120 euro
dvd speler 30 euro
mobo: 100 euro
980 euro, hierop kan je beter gamen als op die medion, en als hij te sloom word over een paar jaar kan je hem nog overclocken ook omdat dit geen OEM mobo is :Y)

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 23:59 . Reden: typo ]

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb die folder (welke geheel gewijd was aan die pc) ook es doorgenomen. Op zich wel een leuk pc'tje voor als je weinig zin hebt om zelf iets samen te stellen, maar ik vraag me wel af hoe het zit met upgradebaarheid. De kast lijkt me nogal klein en bijv. de videokaart heeft ook wat aparte aansluitingen niet op de kaart zelf (tv-out e.d.). Misschien is het wel een onboard kaart oid? Of op een andere manier afwijkend van de huidige standaarden.

En verder betaal je natuurlijk wel voor alles wat erbij zit zoals afstandsbediening, frontaansluitingen, softwarebundel en wat er nog meer allemaal bij zit, terwijl je dat misschien helemaal niet gebruikt.

Kortom als je geen tweaker bent en nooit aan je pc sleutelt oid is het een leuke pc, maar persoonlijk zou ik liever zelf wat samenstellen, zodat het geheel naar eigen wens is en later makkelijker uit te breiden.

Verwijderd

Ik zie dat deze kaart lager dan de 6600 GT draait namelijk op 400/800 .

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:59:
ik denk dat het toch echt slimmer is om een leuk game systeem samen te stellen...

aldi pc's zijn best leuk maar toch te duur.

bijvoorbeeld
...
980 euro
:Y)
Te duur?

980 euro scheelt maar 110 euro van 1090 (ja, ik ben simpel }:O ), en daarvoor krijg je extra:
een videokaartversie van de 6600, maar met een core van 400 i.p.v. 300Mhz (zoals standaard op de 6600)
een TV/FM kaart + afstandbediening
WiFi kaart en bluetooth
draadloos toestenboard en muis
een software pakket van +/- 500 euro in de winkel
en aansluitingen, zoals scart, 7.1 surround, geheugenkaartlezer enz

En aangezien andere topics aangegeven dat de nieuwe aldi pc's tegenwoordig vrij stil zijn is deze pc ideaal om het centrum te vormen van multimedia systeem in de huiskamer. Niet iedereen gebruikt de pc alleen voor games.

Verder kun je mij alles vertellen, maar niet dat je nu (misschien wel later) voor dezelfde prijs ooit ergens anders bij 1 dezelfde zaak een zelfde soort pc inclusief software kan meekrijgen. Een lijstje samenstellen met pricewatch is 1, maar aanschaf inclusief verzendkosten is duurder als je via pricewatch bij 10 verschillende zaken je hardware bestelt.

Deze Aldi-PC is, IMO, een echte aanrader! Leuk voor zowel de gamer als de gewone man (en vrouw _/-\o_ natuurlijk)!

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 13:59 ]

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:18

Deathchant

Don't intend. Do!

zijn mega stil ja, maar maak de kast niet open..............komt je een tropische lucht tegemoet.....dus een extra casefan is wel handig. Ik heb nooit PC's van de Aldi geprobeerd, maar volgens velen moeten het puike dingen zijn

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Verwijderd

jackoo1988 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:54:
Volgens mij is hij best snel want er zit DDR3 geheugen op :>
Dat zegt dus nou echt helemaal niks dat er gddr 3 geheugen op zit, er zal echt niet veel beter mee gepresteerd worden als het ''gewone'' ddr 1 gehuegen.
Maar als je een pc zelf laat bouwen, denk dan eraan dat er nog wat bij moet komen:

Windows xp: 99,-
Norton (bijv) : 49,-
En dat aldi ding is niet echt duur voor die 1000 euro heb je een snelle pc, en een videokaart die nog wel ff mee kan, dus als je het geld hebt, cker deon. Bij medion zit ook altijd goede garantie trouwes.
Pagina: 1