Toon posts:

[Word] Vreemde RTF opmaakcodes in document? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Laatst sloeg ik een document op, wanneer ik deze later opende zag het er zo uit:

{\rtf1\ansi\ansicpg1252\deff0\deflang1043{\fonttbl{\f0\froman\fcharset0 Times New Roman;}}

{\stylesheet{ Normal;}{\s1 heading 1;}}

{\*\generator Msftedit 5.41.15.1507;}\viewkind4\uc1\pard\f0\fs28 Hoofdstuk 1\par

\par

\par

Wanneer ik het document probeer te recoveren, krijg ik exact hetzelfde resultaat. Is dit nou gewoon een instelling in Word die verkeerd aangeklikt is, of kan ik nu alles weggooien? De teksten staan nog wel duidelijk in het Word document, dus er zijn geen gegevens verloren gegaan.

Alvast bedankt!

Verwijderd

ik zou zeggen: kopieer de tekst uit het document en plak het in een schoon word document: dan ben je klaar lijkt me :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:26:
ik zou zeggen: kopieer de tekst uit het document en plak het in een schoon word document: dan ben je klaar lijkt me :)
HAHAAH :/.... 200 pagina's.. dan zonder opmaak?.. dacht het niet :'(

• dev icey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-12-2025
Als je nou eens alle regels in een tekstverwerker (die geen eigen headers in het document gooit) en dan opslaat als naam.doc. Werkt die dan wel?

Met zon tekstverwerker doel ik op programma's als kladblok, die geven geen eigen headers mee. Kladblok haalt het denk ik niet qua regels. Weet niet of wordpad eigen headers meegeeft?

[ Voor 17% gewijzigd door dev icey op 16-11-2004 20:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
dev icey schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:30:
Als je nou eens alle regels in een tekstverwerker (die geen eigen headers in het document gooit) en dan opslaat als naam.doc. Werkt die dan wel?

Met zon tekstverwerker doel ik op programma's als kladblok, die geven geen eigen headers mee. Kladblok haalt het denk ik niet qua regels. Weet niet of wordpad eigen headers meegeeft?
Ik heb het al,

Er stond in de bron gegevens van RTF opmaak, dus ik heb de bestandsextensie naar RTF gemaakt en wat aan de bron toegevoegd.. hij is weer helemaal netjes!! evengoed bedankt allemaal.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heeft dit iets met een crash te maken van Word; of heb je gewoon een slechte titel bedacht? Welke versie van Word hebben we het hier over?

Word Crash > [Word] Vreemde RTF opmaakcodes in document? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:27:
[...]

HAHAAH :/.... 200 pagina's.. dan zonder opmaak?.. dacht het niet :'(
Oh dat had ik niet begrepen uit je eerste post vandaar :) Maar tis al gelukt, mooi.
Pagina: 1