Toon posts:

xbox media center

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb xbox media center!!!

maar ik wil nu gaar via xbmc een spel op de harde schijf zetten hoe doe ik dit ik heb al verschillende dingen geprobeerd.

wie kan me hiermee helpen.

gr sven :'(

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je de officieele website van xbmc al eens doorzocht? XBMC - Xbox Media Center

Wat heb je precies geprobeerd? Wat lukt er niet en waarom niet? Kun je iets duidelijker toelichten wat je zelf al hebt gedaan? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Turismo
  • Laatst online: 15:46
er is een algemeen topic over XBMC
[rml][ xbox] Xbox media center[/rml]

en via XBMC kopier je geen spellen naar je harde schijf daarmee speel je t af.
in de eerste plaats is XBMC een Mediaplayer Dash.

Je zou s naar Xbox file explorer of DVD2Xbox moeten zoeken, dat is meer in de richting van wat je wilt.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Verwijderd

Het is mogelijk.

Ga naar My Files. Ga aan de linkerkant naar je DVD-speler, en aan de rechterkant naar waar je het spel gekopieerd wil hebben. Selecteer de hele inhoud van je DVD door een paar keer op Y te drukken, als ze allemaal oranje (geselecteerd zijn) druk je op Wit, dan krijg je een popup met allemaal acties, druk dan op Copy.

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zie bovenstaande replies; daarmee moet je er wel uitkomen. Een goed begin is in ieder geval de website; en de tips die te vinden zijn in dit topic: [rml][ xbox] Xbox media center[/rml]

Succes :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.