Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Yakumo] Delta 300 maar geen gps :S

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds vorige week een Yakumo Delta 300 icm TomTom echter , ik begin er ook pas mee, moet je bij de gps programma van tomtom op je pda aangeven wat je voor een gps module hebt.
Nu zit die dus al erop bij de Yakumo Delta 300.

Echter nu heb ik er 2 geprobeerd maar krijg geen gps ontvangst, nee ik zit niet binnen :P sta dus buiten, ik richten en richten maar geen ontvangst dus iemand een idee welke gps module ik moet opgeven bij het programma. Helaas leverde mij het niets op om op de yakumo site te kijken...

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb zo even geen oplossing voor je probleem, maar weet wel, dat het best wel even kan duren eer dat je de allereerste keer een fix hebt. En anders gewoon even alle mogelijkheden proberen.

Dus ik weet niet hoe lang je gewacht hebt?

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Ongeveer zo'n 2 minuten per optie. Normaal zou je dan al een connectie moeten hebben.

Dus iemand met een yakumo delta 300 die toevallig weet welke je moet hebben ? ...

• Br@m
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:12:
Ongeveer zo'n 2 minuten per optie. Normaal zou je dan al een connectie moeten hebben.

Dus iemand met een yakumo delta 300 die toevallig weet welke je moet hebben ? ...
Das veels te kort! Zeker de eerste keer

[ Voor 5% gewijzigd door Br@m op 16-11-2004 20:14 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Br@m schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:14:
[...]

Das veels te kort! Zeker de eerste keer
En hoezo dat ? ( gezien ik pas begin weet ik dat dus niet :) )

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Hoe korter geleden en hoe dichter bij de plaats van de laatste fix, hoe sneller je een volgende fix krijgt. Je kunt je dus wel voorstellen dat als jouw machine voor het laatst een half jaar geleden in taiwan een fix heeft gekregen, dat het een tijdje duurt.

Gewoon een halfuurtje buiten laten staan, en kijken of ie satellieten oppikt.

Alors.

Verwijderd

Topicstarter
Okee dan doe ik dat morgen wel :)

Maar even voor de duidelijkheid wat ik doe.

Ik zet pda aan.
Ik klap de build in gps kapje open.
Ik start tomtom gps ( dan zie ik de km / uur, aantal gps satelieten enz ) .

En dan wachten. denk zeg het maar voor zekerheid.

Iedergeval morgen volgt een update.

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Yup. :)

Alors.

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 19:59:
Echter nu heb ik er 2 geprobeerd maar krijg geen gps ontvangst, nee ik zit niet binnen :P sta dus buiten, ik richten en richten maar geen ontvangst dus iemand een idee welke gps module ik moet opgeven bij het programma. Helaas leverde mij het niets op om op de yakumo site te kijken...
Probeer NMEA 0183v2 4800 eens als instelling...

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Aanvulling: zorg dat je als connectie de SP2 geselecteerd hebt, anders werkt het alsnog niet. Oh, en nog een tip: de Yakumo is gelijk aan de Mitac Mio 168 DigiWalker, en die is errug populair. Als je dat geweten had, had je dit zeker in de search kunnen vinden.

Nomen nescio

Verwijderd

Topicstarter
Indeed, maar dat wist ik dus niet.

Iedergeval gewoon de gps module van tomtom selecteren en dan idd SP2 en dat ding werkt :) ontving binnen 2 min al ruim wat satelieten :)

Dus hij doet het uitstekend nu nog tomtom gaan verkennen. :)

Tnx voor hulp

• motormuisje
  • Laatst online: 13-03-2024
Ik weet dat het een ouder topic is maar ik heb een vraag aan bezitters van deze pda.
Ik heb er een liggen hier echter geen voeding, koop zo een algemene voeding bij Kijkshop... Kan iemand mij zeggen of de +/- aan buiten of binnen kant zit, zodat ik hem op kan laden ????
Hoop dat iemand dit ziet :)
Als goed is staat het onderop de lader.
Pagina: 1