Toon posts:

Half-life 2 start niet op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag Half-life 2 gekocht, maar tot mijn verbazing kan ik het spel niet spelen. Je schijnt met het internet verbonden te moeten zijn om het spel te kunnen spelen. Ik heb een 56K modem, maar het spel start niet eens op. Wat is dit toch voor bullshit, ik heb 50 euro voor een spel betaald en ik wil spelen en niet het liefst niet via internet! Wie weet raad?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-12 00:53

PcDealer

HP ftw \o/

Wat zijn de minimumeisen van HL2?

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
De minumeisen zijn:
1.2 GHz processor, 256 MB ram, DX7 level grafische kaart

Ik heb een P4 3.2 GHz, 2x 512 mb ram en een Radeon X800XT, dus dat zit wel goed.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 19:19:
Ik heb vandaag Half-life 2 gekocht, maar tot mijn verbazing kan ik het spel niet spelen. Je schijnt met het internet verbonden te moeten zijn om het spel te kunnen spelen. Ik heb een 56K modem, maar het spel start niet eens op. Wat is dit toch voor bullshit, ik heb 50 euro voor een spel betaald en ik wil spelen en niet het liefst niet via internet! Wie weet raad?
kwou bijna zeggen "check de steam forums" maar die hebben het moeilijk.
er worden ook al wat tips gegeven in de huidige hl2 topic, doe aub wat moeite om daar in te kijken (zoals iets van steam offline ofzo)

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb half life 2 geregistreerd en de files gedownload, maar als ik het spel wil opstarten zie ik een window met "preparing to play Half life 2" en er gebeurt verder niets. Moet je nog steeds met internet verbonden zijn, ook al heb je de missende files gedownload?

• TrainedFTW
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-11 22:02
Ja ook bij een in de winkel gekocht spel moet je het registreren voordat je het spel kunt spelen, en dat is het probleem nou... de servers van steam zijn overbelast en momenteel kan volgens mij niemand in europa zich registreren! |:(

Staat trouwens niet op de doos dat je een internet verbinding nodig hebt?

Volgens mij moet je altijd verbonden zijn met het net als je speelt!

AMD 9800X3D | Aorus Master X870E | G.Skill Trident Z5 Royal Neo 6000 CL26 2x32GB | Aorus Master RTX5090 | Samsung 9100 PRO 4TB | WD SN850X 8TB | Seasonic Prime TX-1600 Noctua Edition | Noctua NH-D15S | Fractal Design North XL

• macuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-11 13:50

macuz

Dance!

zal wel n crack voor uitkomen binnenkort.

• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 14:52
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:08:
Ik heb half life 2 geregistreerd en de files gedownload, maar als ik het spel wil opstarten zie ik een window met "preparing to play Half life 2" en er gebeurt verder niets. Moet je nog steeds met internet verbonden zijn, ook al heb je de missende files gedownload?
Yepz, HL2 MOET je spelen met internetverbinding. Ik weet niet of ie dat checkt onder het spel, maar sowieso om te starten moet je via steam.

Staat btw gewoon op de doos:

Minimum requirements: Other: Internet Connection.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:03

job

Er zijn 2 problemen voor jou.
1. je hebt internet nodig voor de registratie
en aangezien het registratie gedoe aardig overbelast is zou ik met je modempje nog maar een dag of 2 wachten.

2. je zult online moeten zijn om het te kunnen spelen
hier heeft valve zelf al een oplossing voor bedacht, je kan de oplossing vinden in deel 7 van het grote half life 2 topic.

[ Voor 3% gewijzigd door job op 16-11-2004 23:54 ]

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Bij mij is hij wel geregistreerd, ik kreeg namelijk ook zo'n melding 'print receipt' en de offline mode staat op available of iets dergelijks, maar HL2 zelf start niet op. Wanneer ik klik op 'lauch game' gaat hij wel even naar de cd-rom, je hoort dat de cd even begint te draaien, maar daarna gebeurt helemaal niks meer. Hij loopt niet vast, geeft geen melding maar gaat ook niet verder HL opstarten. Iemand bekend met dit probleem?

Offline mode heb ik ook eens geprobeerd door mijn Internetkabel eruit te rukken. Zelfde probleem btw.

[ Voor 15% gewijzigd door KreKkeR241 op 17-11-2004 09:02 ]

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Ik heb er nog 1tje.

Installatie ging prima, maar ik krijg ipv het Valve logo (denk ik, ik hoor alleen geluid, maar zie een wit scherm met "Cannot find cvid decompressor") en vervolgens gaat m'n windows plat -> BSOD (random soorten)

Dit is onder win2k3 overgens, ik overweeg een install van XP.. (liever niet natuurlijk) maar games zoals NFSU:2 en WoW geven geen enkel probleem.

Verwijderd

ik heb t zelfde dus :(
Preparing to play en dan... nix

heb gister wel kunnen spelen na heel vaak proberen, dus dat is t frustrerende! :(

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-11 13:44

Spockz

Live and Let Live

Ik had hetzelfde. Maar als je dan nog een keer HL2 opstart dan doet hij het wel. Dit heb ik ook met andere spellen. Dus misschien dat dat een oplossing is?

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Verwijderd

helpt niets

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Je kan eventueel een beetje zoeken naar cracks ofzo, ik weet dat er inmiddels een aantal zijn die steam overbodig maken.
HL2 is net windows xp geloof ik, de mensen die hem legaal hebben krijgen meer problemen dan de mensen die hem illegaal hebben :P
Als het echt niet wil lukken dan zal je gewoon eventjes moeten wachten, over een paar dagen zijn de servers wel wat minder overbelast en dan zal het dus wel weer werken.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Verwijderd

maar dit heeft imho niets meer overbelaste servers te maken..

zou ik em eventueel terug kunnen brengen naar mediamarkt daar ik totaal NIET tevreden ben? :/

Verwijderd

KreKkeR schreef op woensdag 17 november 2004 @ 09:02:
Bij mij is hij wel geregistreerd, ik kreeg namelijk ook zo'n melding 'print receipt' en de offline mode staat op available of iets dergelijks, maar HL2 zelf start niet op. Wanneer ik klik op 'lauch game' gaat hij wel even naar de cd-rom, je hoort dat de cd even begint te draaien, maar daarna gebeurt helemaal niks meer. Hij loopt niet vast, geeft geen melding maar gaat ook niet verder HL opstarten. Iemand bekend met dit probleem?

Offline mode heb ik ook eens geprobeerd door mijn Internetkabel eruit te rukken. Zelfde probleem btw.
hier precies het zelfde probleem :'( 8)7

Verwijderd

werkt bij mij wel goed .. offline spelen gaat nu ... gisteren nog niet omdat steam het druk had :)

vanochtend kreeg ik bericht dat ie geregistreerd stond
Pagina: 1