Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug]na titelfix titel fout in bookmarks

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik heb dit topic gemaakt: Pc in auto blijft storen

De orginele titel was "Auto in pc blijft storen", maar na titelfix blijft deze titel in mijn bookmarks zo staan :?

Pas na verwijderen en opnieuw toevoegen is de titel geupdate in mijn bookmarks. :)

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

Je kunt bookmarks zelf een naam geven en die blijft dan ook staan. Je favorieten veranderen toch ook niet mee ;)

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Volgens mij klopt dat wel. Als het goed is kun je de titel die je ziet in de bookmarkspagina zelf bepalen. Door middel van een Javascript pop-up kun je titel aanpassen, voordat ie is toegevoegd. Weet zo 123 niet of je die titel later nog eens kunt aanpassen. Dus als de orginele titel wordt veranderd, veranderd die van jouw niet.

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ach ja je hebt gelijk, ik klik er vaak snel overheen dus het viel niet echt op... Sorry voor deze loze bug :P

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Als je op het mapjes icoon klikt in je bookmarklijst kun je het trouwens aanpassen ;)
Je krijgt anders het probleem dat mensen hun bookmarks niet meer terug kunnen vinden omdat de naam is veranderd enzo. Daarom krijg je ook een popup te zien zodat je zeker weet dat de titel 'je wat zegt'
Anyways, nog a bug, en de feature zit er al in :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.