Nu heb ik hier een mobo in een pc zitten (vrij logisch)
Maar nu piept het moederbord.. Nee geen bios piepjes.
Ook de ledjes branden allemaal groen. Kan windows installeren. En werkt allemaal naar behoren.
Maar nu tijdens het installeren piept het steeds.
Er zit dus bij de aansluit punten van de ledjes,power switch een soort speakertje..
Die piept dus.. vergelijk baar als een 56k modem die aan het inbellen is.
Beetje vaag. Aangezien ik in de bios ook niet iets kon vinden dat dit je dit "speakertje" uit kan schakelen.
Iemand mischien een idee hoe dit mogelijk zal worden om dit ding uitgeschakeld kan worden? jumper ofzo ?
Ook heb ik de bios batterij al vervongen. daar lag het kennelijk niet aan.

Het gaat om dit moederbord.
Als je kan zien zit er onder in het in midden van de pci slotten een donker groen stukje. Daar zit dus ook dat soort bios speakertje ??
alvast bedankt..
Maar nu piept het moederbord.. Nee geen bios piepjes.
Ook de ledjes branden allemaal groen. Kan windows installeren. En werkt allemaal naar behoren.
Maar nu tijdens het installeren piept het steeds.
Er zit dus bij de aansluit punten van de ledjes,power switch een soort speakertje..
Die piept dus.. vergelijk baar als een 56k modem die aan het inbellen is.
Beetje vaag. Aangezien ik in de bios ook niet iets kon vinden dat dit je dit "speakertje" uit kan schakelen.
Iemand mischien een idee hoe dit mogelijk zal worden om dit ding uitgeschakeld kan worden? jumper ofzo ?
Ook heb ik de bios batterij al vervongen. daar lag het kennelijk niet aan.

Het gaat om dit moederbord.
Als je kan zien zit er onder in het in midden van de pci slotten een donker groen stukje. Daar zit dus ook dat soort bios speakertje ??
alvast bedankt..