Toon posts:

MSI K7T Pro 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu heb ik hier een mobo in een pc zitten (vrij logisch)

Maar nu piept het moederbord.. Nee geen bios piepjes.
Ook de ledjes branden allemaal groen. Kan windows installeren. En werkt allemaal naar behoren.
Maar nu tijdens het installeren piept het steeds.
Er zit dus bij de aansluit punten van de ledjes,power switch een soort speakertje..
Die piept dus.. vergelijk baar als een 56k modem die aan het inbellen is.
Beetje vaag. Aangezien ik in de bios ook niet iets kon vinden dat dit je dit "speakertje" uit kan schakelen.
Iemand mischien een idee hoe dit mogelijk zal worden om dit ding uitgeschakeld kan worden? jumper ofzo ?
Ook heb ik de bios batterij al vervongen. daar lag het kennelijk niet aan.

Afbeeldingslocatie: http://www.pchardware.ro/Reviews/MSI/K7TPro2A/images/K7T-Pro2-A.jpg

Het gaat om dit moederbord.
Als je kan zien zit er onder in het in midden van de pci slotten een donker groen stukje. Daar zit dus ook dat soort bios speakertje ??
alvast bedankt..

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Handleiding doorgelezen?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
hmmm.. zit er helaas niet meer bij. Maar denk je dat dit een geval kon zijn die in het boekje besproken word ?

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Botte bijl methode.... Even een spel door het speakertje raggen, geen probleem meer.

p.s. volgens mij kun je het speakertje niet uitschakelen, maar zal kijken. Heb hetzelfde mobo (maar dan in raid uitvoering) dus moet het boekje ook nog hebben.

[ Voor 50% gewijzigd door Cyberpope op 16-11-2004 18:22 ]

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 18:20:
[...]

hmmm.. zit er helaas niet meer bij. Maar denk je dat dit een geval kon zijn die in het boekje besproken word ?
Wrom niet. BIOS piepjes hebben bijna alle PC's, maar als jij zegt dat dit wat anders is, dan zal het toch software zijn ... of moederbord specifiek -> check handleiding (PDF @ website fabrikant ;))

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
limoentje schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 18:22:
[...]

Wrom niet. BIOS piepjes hebben bijna alle PC's, maar als jij zegt dat dit wat anders is, dan zal het toch software zijn ... of moederbord specifiek -> check handleiding (PDF @ website fabrikant ;))
moederbord begint het te doen tijdens dat de hd ook aangestuurt word..
maar ik kijk even op de website

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:19

boesOne

meuh

limoentje schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 18:22:
[...]

random beeps/geknars als een 56k6 modem is geen bios foutcode..das gewoon een defunct speakertje..

dus t mobo is wel stabiel en alles? dan toch maar speakertje eraf halen.. als dat kan..

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Verwijderd

Topicstarter
kan zo ook eens wat.. Contact spray in het speakertje spuiten.
Mischien toch een soort agresieve stof :P ..
Anders moet het bios speakertje er toch af.. Wat mij sterkt lijkt te kunnen... :(

Verwijderd

Topicstarter
anders kan er altijd nog een klein tapeje overheen geplakt worden.
Maar ga zo eerst eens contact spray erin spuiten!!
mischien werkt het.

Verwijderd

Topicstarter
hmmm contact spray was de oplossing niet.
Er zat dus een gaat in.. Als je duim daarophielt kon je niks meer horen.
Nu heb ik daar een klein schroefje ingedraait
Nu is dus het geluid weg. Ben nu zeer blij :)
Pagina: 1