Toon posts:

USR router & acces point WiFi g-versie reconnect altijd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net gezocht op de search en kan enkele dingen vinden die hierop lijken maar niet exact mijn probleem.
Het zit zo, ik heb sinds kort deze router waarop 2 draadhebbende en 1 draadloze pc/laptop zijn aangekoppeld. In het begin werkte hij perfect maar na een weekje of 2 zo (weet niet meer heel goed) is hij begonnen met random reconnecten van de router, alle lampjes gaan dan even uit en daarna weer terug aan. Mijn internet valt op dat moment ook even uit wat zeeeeeeeeer irritant is als je op msn, irc,... zit. Het is maar 1 seconde ofzo maar wel behoorlijk irri, resetten helpt niet. Ben bij telenet met een zwarte motorolla surfboard (deze resetten helpt ook niet). En oh ja: hij valt soms 2 dagen niet uit maar uitzonderlijk, soms valt hij 5 keer uit op 20 minuten, ...
:(

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb overal gezocht in de FAQ's enzovoort en op google maar vind de oplossing niet, nieuwe firmware opzetten helpt niet.
:?

• Freelancer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09-2023
welke router/accespoint en welke kaartjes ....???

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 17:57:
Ik heb net gezocht op de search en kan enkele dingen vinden die hierop lijken maar niet exact mijn probleem.
Het zit zo, ik heb sinds kort deze router waarop 2 draadhebbende en 1 draadloze pc/laptop zijn aangekoppeld. In het begin werkte hij perfect maar na een weekje of 2 zo (weet niet meer heel goed) is hij begonnen met random reconnecten van de router, alle lampjes gaan dan even uit en daarna weer terug aan. Mijn internet valt op dat moment ook even uit wat zeeeeeeeeer irritant is als je op msn, irc,... zit. Het is maar 1 seconde ofzo maar wel behoorlijk irri, resetten helpt niet. Ben bij telenet met een zwarte motorolla surfboard (deze resetten helpt ook niet). En oh ja: hij valt soms 2 dagen niet uit maar uitzonderlijk, soms valt hij 5 keer uit op 20 minuten, ...
:(
Kom nou, met een beetje zoeken had je het ZEKER gevonden, er is een groot topic over de U.S. Robotics 8054 (Wireless Turbo Acces Point & Router), hier zijn namelijk veel meer problemen mee, o.a. dat hij zijn gespecificeerde snelheid onmogelijk haalt, en dat hij vaaaaaaaaak reset, vooral bij veel datagebruik.

Toch even een vraagje -> Gebruik je toevallig E-Mule ? ;) , dat zorgt namelijk voor veel verkeer, en daardoor reset je router regelmatig (het ligt ook een beetje aan de verschilllende firmwares.

hier het topic waar ik over sprak -> US Robotics 100Mbps Wireless Turbo Acces Point & Router