Mozilla firefox en forums

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik gebruik hier de nieuwste versie van Mozilla maar heb een probleempje, als ik bv op tweakers zit te lezen en ik ga met de toets <go back one page> een veld terug dan springt hij steeds naar boven en moet ik weer naar beneden scrollen waar ik was.
Met internet exploder heb ik dit niet, kun je dit instellen bij Mozilla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Was voor mij dé hoofdreden om bij IE te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Dat is een bekend probleem en is reeds meerdere keren gemeld in dit topic:

[rml][ Firefox] Wat vinden we ervan? Deel V[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

UltraSub schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 17:43:
Alleen daarvoor :? Het went snel hoor, voor je het erg hebt heb je er totaal geen erg meer in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:23
Tsja, daarom open je links die je wilt bekijken terwijl je op een pagina zit waarop je ook nog verder wilt lezen toch in een tab? :P

Heb er zelf eigenlijk nooit problemen mee...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15132

Mja, het is wat vervelend, maar ach.. direct weer een toepassing voor de End-toets op mijn toetsenbord gevonden.
Went snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Zo jullie zijn snel.
Is dus niet te verhelpen, mmm jammer dan maar ga niet trug naar exploder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Woudloper schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 17:43:
Dat is een bekend probleem en is reeds meerdere keren gemeld in dit topic:

[rml][ Firefox] Wat vinden we ervan? Deel V[/rml]
Geweldig topic dat.. Er wordt in de topictitel gevraagd wat je er van vind, en als je dan na uitgebreid testen je review geeft, en wijst op de (paar) negatieve punten die er zijn, wordt je afgebrand als een domme gebruiker met een slecht systeem.
Geef het dan als titel, FF roeleert of zo... :)

Ik heb een paar maanden geleden 2 weken lang geprobeerd om naar FF over te gaan. Uiteindelijk besloten om het nog niet te doen, en nog even te wachten. Gewoon omdat een hoop sites met slechte code gewoon kut worden weergegeven in FF. Ook het refreshen in een topic, en terug naar boven springen was een dooddoener voor mij. En het tabbed browsen, ik kon er niet aan wennen. Of ja, wennen misschien wel, maar dan moet het wel precies in te stellen zijn zoals ik het wilde, en dat ging (nog) niet.

Ik ben van mening dat het een eindgebruiker niet interesseert hoe slecht de code van een site in elkaar zit, zolang als het er goed uit kan zien in IE, moet dat ook kunnen in FF. Kun je lang en breed over lullen, maar zo is het gewoon.

Overigens komt voor mij de tijd weer dat ik toch weer ga proberen over te stappen. Binnenkort nog eens proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Happy2000 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 17:47:
Zo jullie zijn snel.
Is dus niet te verhelpen, mmm jammer dan maar ga niet trug naar exploder.
Mozilla is open source, wat let je om zelf een dergelijke functie te ontwikkelen?

* sanfranjake vindt het ook wel storend....

Overigens wordt wel van je verwacht dat je iets meer moeite doet om dit zelf op te lossen. Het topic: [rml][ Firefox] Wat vinden we ervan? Deel V[/rml] geeft zoals hierboven gezegd ook de uitkomst. Ook is dit wel in de supportfora op www.mozilla.org te vinden :) Misschien zou het nuttig zijn om Software Algemeen: Beleid even door te lezen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Laatst online: 10-06-2024
Happy2000 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 17:42:
Ik gebruik hier de nieuwste versie van Mozilla maar heb een probleempje, als ik bv op tweakers zit te lezen en ik ga met de toets <go back one page> een veld terug dan springt hij steeds naar boven en moet ik weer naar beneden scrollen waar ik was.
Met internet exploder heb ik dit niet, kun je dit instellen bij Mozilla.
Met Opera kan dat wel. Die is sowieso instant als je een pagina terug springt, terwijl IE die ziekelijke neiging heeft om de pagina dan maar opnieuw op te vragen van de server.

Maar wel raar dat je je door 1 zo'n klein puntje al uit het veld laat slaan. Opera, en (in mindere mate) FF hebben zo veel voordelen tov IE, dat je, als je ze kent en gebruikt, er dus echt met geen halve haar over gaat piekeren om IE nog aan te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
UltraSub schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 17:43:
een echte firefox user gebruikt gewoon tabs :) dus die heeft daar geen last van :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:54
Om niet dubbel te gaan: [rml][ Firefox] Wat vinden we ervan? Deel V[/rml] hier is het probleem volgens de mensen hierboven al vaker besproken. Daarom gaat dit topic nu ook dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.