Geweldig topic dat.. Er wordt in de topictitel gevraagd wat je er van vind, en als je dan na uitgebreid testen je review geeft, en wijst op de (paar) negatieve punten die er zijn, wordt je afgebrand als een domme gebruiker met een slecht systeem.
Geef het dan als titel, FF roeleert of zo...
Ik heb een paar maanden geleden 2 weken lang geprobeerd om naar FF over te gaan. Uiteindelijk besloten om het nog niet te doen, en nog even te wachten. Gewoon omdat een hoop sites met slechte code gewoon kut worden weergegeven in FF. Ook het refreshen in een topic, en terug naar boven springen was een dooddoener voor mij. En het tabbed browsen, ik kon er niet aan wennen. Of ja, wennen misschien wel, maar dan moet het wel precies in te stellen zijn zoals ik het wilde, en dat ging (nog) niet.
Ik ben van mening dat het een eindgebruiker niet interesseert hoe slecht de code van een site in elkaar zit, zolang als het er goed uit kan zien in IE, moet dat ook kunnen in FF. Kun je lang en breed over lullen, maar zo is het gewoon.
Overigens komt voor mij de tijd weer dat ik toch weer ga proberen over te stappen. Binnenkort nog eens proberen