Hallo beste leden
Ik ben op zoek naar een SIMPEL dynamische fotogallerijtje in flash
Zelf ben ik een hele grote noob!! Daarom zoek ik dus iemand die dit voor mij kan doen eventueel.
De bedoeling is als volgt :
Ik heb een directory met foto's met verschillende resoluties , groottes ..
Deze foto's moeten dan in de gallerij geladen worden en een beetje aangepast met hoogtes en breedtes..
Wanneer men dan een foto bijplaatst in die directory ,dan moet de gallerij ook aangepast worden natuurlijk
Als iemand zo lief zou willen zijn om dit te maken? Of als iemand een tutorial daarvoor heeft?
Zelf heb ik wel een paar tut's gevonden , maar deze waren dan net niet goed genoeg naar wat ik just wou. Op hotscripts staan er een paar , maar deze zijn dan weer betalend , op flashfocus vind ik er ook een paar , maar deze zijn dan weer veel te uitgebreid...
het is bedoeld voor deze site : www.mommen-wegenbouw.be
Hier staat al een gallerij , maar deze wil ik dan dynamisch hermaken.
Hij ziet er heel simpel uit , meer moet het ook niet zijn.
Wel wil ik wel 1 regeltje commentaar bijvoegen en deze moet dan ook zichtbaar zijn
PS ik wil er eventueel wel een beloning voor geven
Heel hard bedankt!!
Ik ben op zoek naar een SIMPEL dynamische fotogallerijtje in flash
Zelf ben ik een hele grote noob!! Daarom zoek ik dus iemand die dit voor mij kan doen eventueel.
De bedoeling is als volgt :
Ik heb een directory met foto's met verschillende resoluties , groottes ..
Deze foto's moeten dan in de gallerij geladen worden en een beetje aangepast met hoogtes en breedtes..
Wanneer men dan een foto bijplaatst in die directory ,dan moet de gallerij ook aangepast worden natuurlijk
Als iemand zo lief zou willen zijn om dit te maken? Of als iemand een tutorial daarvoor heeft?
Zelf heb ik wel een paar tut's gevonden , maar deze waren dan net niet goed genoeg naar wat ik just wou. Op hotscripts staan er een paar , maar deze zijn dan weer betalend , op flashfocus vind ik er ook een paar , maar deze zijn dan weer veel te uitgebreid...
het is bedoeld voor deze site : www.mommen-wegenbouw.be
Hier staat al een gallerij , maar deze wil ik dan dynamisch hermaken.
Hij ziet er heel simpel uit , meer moet het ook niet zijn.
Wel wil ik wel 1 regeltje commentaar bijvoegen en deze moet dan ook zichtbaar zijn
PS ik wil er eventueel wel een beloning voor geven
Heel hard bedankt!!