Football manager 2005 met iemand over internet spelen

Pagina: 1
Acties:

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-11 15:28
Hallo,

Ik heb sinds een paar weken football manager 2005 en zou die graag met iemand willen spelen die bij mij in de klas zit maar heb een probleem. Elke keer als die naar mij wil connecten dan krijg ik de fout dat die niet can connecten naar de server :( .

Ik heb een Adsl lijn met 1 ip adres, we hebben een router die ons een ip adres heeft gegeven. Ik heb al geprobeerd om via het ip adres van de router ( van buitenaf) naar mijn game te connecten maar dat werkt ook al niet. Kan iemand mij hiermee helpen?

Ik heb ook al iets gehoord over port forwarding of zoiets maar weet niet of ik dat hierbij moet gebruiken :? . En als ik dat wel moet gebruiken weet iemand dan de poort die football manager gebruikt.

Alvast bedankt

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Je moet wel zeker poortmappen, maar welke poorten weet ik niet. Je zou deze mss kunnen vinden in de handleiding of anders op de support site van het spel.

Zoek op google over hoe je kunt poortmappen als je hier niet bekend mee bent,

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-11 15:28
Ja ik weet wel hoe ik moet portmappen maar moet alleen de poort weten dan, maar toch bedankt

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire