Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
mja alles kan... maar waarom zou je aan een 'wildvreemde' vragen hoe een situatie in elkaar zit terwijl je aan een 'bekende' kan vragenHielkeJ schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:33:
Kan je dit niet beter bij T-mobile zelf vragen?
[ Voor 11% gewijzigd door Dextourius op 16-11-2004 15:36 ]
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
Omdat die wildvreemde binnen 2 minuten jouw het juiste antwoord kan geven, en wij (GoT) jou na 8 uur nog steeds geen antwoord hebben gegeven. Plus dat je bij ons soms die niet juiste antwoorden kan krijgen.
En natuurlijk zijn wij geen helpdesk, terwijl jij die wel nodig heb
En natuurlijk zijn wij geen helpdesk, terwijl jij die wel nodig heb
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Je wilt dus zegmaar nog eens 50 korting op je abbo dat al 50% korting heeft? Dat gaat niet lukken denk ik... Ik denk dat je idd gewoon een toestelkorting gaat krijgen dan.
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Verwijderd
in sommige gevallen ligt het ook aan je belgedrag. die bonus geven ze tenslotte om je als klant te houden, en dan maakt het wel uit hoe winstgevend je bent
(let wel: dit gaat lang niet altijd op, maar het kan wel)
(let wel: dit gaat lang niet altijd op, maar het kan wel)
Ligt er gewoon aan met wat voor abonnement je het verlengt.
Kies je voor toestel dan betaal je vol bedrag +gratis toestel.
Kies je voor 50% korting, dan zijn je abonnementskosten voor het komende jaar weer 50%.
Kies je voor toestel dan betaal je vol bedrag +gratis toestel.
Kies je voor 50% korting, dan zijn je abonnementskosten voor het komende jaar weer 50%.
het lijkt mij dat de klantenservice in dit geval juist de bekende is... die kunnen je zekerheid geven; GoT nietDextourius schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:35:
[...]
mja alles kan... maar waarom zou je aan een 'wildvreemde' vragen hoe een situatie in elkaar zit terwijl je aan een 'bekende' kan vragen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()