[19" CRT] Hansol 920p - ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

• ppleeuw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-05-2024
In mijn zoektocht naar een goedkope goede 19 inch crt kwam ik de hansol 920p tegen voor maar 135 euro (zie pricewatch). De specs zijn prima (1600*1200 @ 75 hz) en deze monitor leek me wel wat. Heeft iemand ervaringen hiermee? Ik ben voor een 19" crt gegaan ipv een tft zodat ik een krachtigere computer kan kopen en ik game fanaat ben...

Verwijderd

Heb 'm zelf ook, en ben er niet zo tevreden over als over m'n vorige hansol 710. Beetje fletsin de kleuren, al snel veel contrast en helderheid nodig en ik heb 't idee dat z'n hoogspanningssysteem ook niet geweldig is. Cijfer: 7-

Wat je eigenlijk het beste kunt doen is naar een computershop/mediamarkt gaan waar een bult monitoren aanstaan en dan kijken welke jij het prettigste beeld vindt geven in jouw budget.

1600*1280@75 vind ik overigens net zoiets als je ogen martelen, magoed ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 15:43 ]

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:48

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik heb hem ook een tijdje gehad als vervangende monitor. Het beeld is wel scherp, maar voor de rest is het een hele simpele monitor zonder extra functies en kleurinstellingen, behalve helderheid en contrast.

Daarnaast wilde hij bij mij vaak niet overschakelen naar andere resoluties terwijl hij aanstond, dus moet ik hem weer eerst uitzetten.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.