[php] setcookie voor login in een frame

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hobbeldebobbel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-02-2023
mijn provider van mn url heeft een constructie met daarin een frameset, dit om url cloaking te garanderen.
op zich een geweldig systeem alleen krijg ik nou een probleem met een login scriptje.

als je bijvoorbeeld naar http://archipics.sturb.nl gaat en daar probeerd in te loggen dan zal dit niet gaan. (heb even een gast account aangemaakt: gast/gast01)
hij schrijft de setcooikie variabele ($user_logged_in) niet weg, kijk maar eens bij uploaden, daar word de variabele uitgelezen.

als je echter naar: http://www.stack.nl/~ries/archipics gaat en daar probeerd in te loggen met bovenstaande account...... dan gaat alles goed.

hoe kan dit nou?

ik kan op dit moment niet bij de orignele php bestanden... maar ik verwacht dat het zo ook wel duidelijk zal zijn.

hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:54

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

ik kan gewoon inloggen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hobbeldebobbel
wtf je kan gewoon inloggen via archipics.sturb.nl??? shitttt hoe kan dat nou? hier lukt het me echt gewoon niet....

wacht even.. hij zegt wel dat je ingelogd bent, maar hij doet het niet...

of krijg jij ook mijn naam te zien op de plek waar je eerst je gebruikersnaam en wachtwoord intypt?

[ Voor 45% gewijzigd door hobbeldebobbel op 16-11-2004 14:54 ]

maar die staat er niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xboty
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 13:18
code:
1
2
 hierkomt het zoeken
Richard, profiel logout

Bij mij werkt het ook, verwijder al je koekjes eens en probeer het dan zelf nog eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hobbeldebobbel
hoe kan het dan dat met deze manier van cookie wegschrijven het bij de een wel doet en bijde andere niet....
serieus hij deed het bij mij niet... ook na het leegmaken van cookie, temp inet files en de geschiedenis.

hier thuis doet hij het wel... maarja

in mozilla doet hij het ook gewoon.... zou het iets met de instellingen van de browser te makenhebben? en zoja kan ik iets van variabelen meegeven met het cookie om dit te voorkomen?

[ Voor 27% gewijzigd door hobbeldebobbel op 16-11-2004 21:53 ]

maar die staat er niet