Toon posts:

[XP] Activatie blijft zich herhalen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb diverse pc's staan met alle een originele licentie van WinXP HOME.
Alle pc's zijn bij de installatie geactiveerd.

Nu komen de pc's om de beurt met opstarten met de melding om windows te activeren. Dit doe ik via internet en gaat dan ook weer goed. Maar als ik de pc's weer opnieuw opstart komen deze weer met de melding om windows te activeren.

Kent iemand hier een oplossing voor?

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:32
Ik haal even de hoofdletters uit je topic titel, let hier de volgende keer even op :). Heb je zelf ook al gezocht op het forum/google, en wat ben je al tegen gekomen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dit probleem nergens anders tegengekomen, heb alleen problemen gezien dat de activatie helemaal niet lukt.

Zit nu wel omhoog, de pc's kunnen ondertussen niet meer afgesloten worden omdat de acteveringstermijn verlopen is...

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:49
Als je termijn is verlopen kun je nog wel activeren. En je zei al dat dat wel goed ging dus dan zou hij het iig tot het probleem zich weer voordat weer moeten doen.

Heb je onlangs een SP geInstalleerd? Dan zou ik die deInstalleren (evt. via de herstel console).

Verwijderd

De key toevallig ook op een andere pc gebruikt?

Ik heb hier op mijn werk wel eens tijdelijk een key van een andere pc gehad, omdat de nieuwe licentie nog niet binnen was. Dit werkte gewoon, en hij wilde ook activeren, maar inderdaad kreeg ik hetzelfde probleem, dat hij na elke keer opnieuw opstarten weer opnieuw geactiveerd moest worden.

Verwijderd

Topicstarter
De keys zijn allemaal maar 1 keer gebruikt. Daar kan het hem dus niet in zitten.

Verder is er ook geen software meer opgezet of afgehaald van de pc's.
Pagina: 1