Hallo allemaal,
Sorry voor het verkeerd posten van dit topic in W&G en voor de onduidelijkheid. Hopelijk is het zo duidelijker.
Wie kan mij helpen.
Ik heb een reply formulier gemaakt voor een Website (HTML) met een process.php bestandje maar als ik op de verstuur knop druk dan gebeurd er niks terwijl er een email verstuurd moet worden naar ons.
Ik krijg ook een "kan pagina niet vinden" scherm i.p.v. een scherm met info over de aanvraag.
Ik heb het opnieuw gemaakt maar dat was ook niet de oplossing.
Ook een CFS (ColdFusion) gemaakt maar daar kreeg ik geen "kan pagina niet vinden" scherm.
Wie weet hiervoor een oplossing of kan mij vertellen wat hier fout aan is?
Sorry voor het verkeerd posten van dit topic in W&G en voor de onduidelijkheid. Hopelijk is het zo duidelijker.
Wie kan mij helpen.
Ik heb een reply formulier gemaakt voor een Website (HTML) met een process.php bestandje maar als ik op de verstuur knop druk dan gebeurd er niks terwijl er een email verstuurd moet worden naar ons.
Ik krijg ook een "kan pagina niet vinden" scherm i.p.v. een scherm met info over de aanvraag.
Ik heb het opnieuw gemaakt maar dat was ook niet de oplossing.
Ook een CFS (ColdFusion) gemaakt maar daar kreeg ik geen "kan pagina niet vinden" scherm.
Wie weet hiervoor een oplossing of kan mij vertellen wat hier fout aan is?
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| <html><body> <?php $Opdrachtgever=$_POST['firmanaam']; $Contactpersoon=$_POST['contactpersoon']; $Relatienummer=$_POST['relatienummer']; $Verzendadres=$_POST['verzendadres']; $Postcode=$_POST['postcode']; $Plaats=$_POST['plaats']; $Telefoonnummer=$_POST['telefoon']; $Faxnummer=$_POST['fax']; $E-mailadres=$_POST['email']; $Uw referentie=$_POST['referentie']; $Type onderzoek=$_POST['select']; $Naam of bedrijsnaam=$_POST['DebNaam']; $Adres en huisnummer=$_POST['DebAdres']; $Postcode=$_POST['DebPost']; $Plaats=$_POST['DebPlaats']; $Telefoonnummer=$_POST['DebTel']; $Faxnummer=$_POST['DebFax']; $Geboortedatum=$_POST['DebGeb']; $KvK-nummer=$_POST['DebKvK']; $Hoogte vordering of krediet=$_POST['hoogtevordering']; $Aanvullende informatie=$_POST['Toelichting']; echo "Uw aanvraag op".$DebNaam.""."is in behandeling genomen"; ?> </html></body> |