Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-11 18:57

Balachmar

The truth is out there

Topicstarter
Ik zoek een PDA, die rond de 350 euro is.
Hij moet voldoen aan de volgende eisen:
CF kaart slot, omdat ik foto's van mijn digicam wil kunnen bekijken op dit ding.
(Hij moet dus ook met 5MPixel plaatjes om kunnen gaan, of is dat sowieso onmogelijk?) En omdat ik mijn CF kaart dan kan gebruiken voor MP3 als ik thuis ben/reis in de buurt van huis. En als ik op vakantie ga, gebruik ik de Cf voor mijn fototoestel.
BT of Wifi, voor de draadloze connecties
En voor de rest moet ie gewoon lekker presteren, hoeft niet over the top ofzo.

De mogelijkheid dat je je scherm kan draaien bij een Palm T3 ofzo en de hogere resolutie zijn wel een pre.
Ik heb deze al gezien:
MyPal A620BT
HX4700 (alleen nog VEEL te duur vind ik)
Palm T5 (heeft geen CF)
Palm T3 (heeft ook geen CF, maar heeft wel uitbreidbaar geheugen...)

Zijn er nog pda's waar ik nog maar moet kijken?

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Verwijderd

Hp IPAQ 2210

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Welke PDA moet ik kopen?" is een veelgestelde vraag in topicstarts. En die gaan allemaal dicht, dus deze ook. Waarom?
Omdat hier van je wordt verwacht dat je eerst zelf uitzoekt wat je wensen zijn, waar je de PDA voor gaat gebruiken en welke extra mogelijkheden je verwacht van het apparaat. Voor het beantwoorden van die vraag zou je eens kunnen kijken op sites als www.kieskeurig.nl, www.palmclub.nl en www.pocketpc-club.nl. Dan komen er vast wat PDA's naar voren die aan je wensen/eisen voldoen. Met de GoT search kan je vervolgens meer informatie vinden over de apparaten waartussen je dan nog twijfelt. Heb je een vraag over een specifieke PDA, stel hem in het betreffende topic.
Dat is heel wat doeltreffender dan zomaar een vinger in de lucht steken (lees: een topic openen) met wat wensen waaraan tegenwoordig bijna alle PDA's voldoen.
Met de volgende toevoeging:
De vraag over het gebruik van CF kaarten met grote beeld bestanden kun je in een nieuw topic stellen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.