Toon posts:

[nieuwsgroepen] ik kan nauwlijks posts compleet krijgen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik binaries download uit nieuwsgroepen lukt het me vrijwel nooit om de post compleet te krijgen. Zelfs na het gebruik van de PAR-files is de post nog niet compleet. Nogal frustrerend. Ik gebruik Newsleecher op nova.planet.nl. Is hier iets aan te doen? Of helpt het om op een bepaald tijdstip ofzo te downloaden?

Ik heb google en de GOT search al geraadpleegt.

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-01 00:07

vozzie

Zo beter?

Je kan er niet echt veel aan doen.

Wat je kan doen is een account nemen op een payserver voor € 10 ofzo in de maand. Die hebben meestal bijna alles compleet en een retentie van 10 dagen ongeveer.

Nova is laatste half jaar kut geworden door die klote tijdschriften als Computer Totaal enz. die elke maand een tutorial hebben waarin ze beschrijven hoe je kand downloaden van nieuwsgroepen.

Gebruik van Nova is dus explosief toegenomen en Planet Internet kan de vraag gewoon niet aan.

Daarnaast is Nova ook nog steeds een test server dus ze garanderen ook helemaal niks.

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Als je gegarandeerd complete downloads wil, zul je toch over moeten op een payserver. Ik ben zelf zeer tevreden met de gratis server van XS4ALL, die vaak topsnelheid haalt en behoorlijk compleet is, maar ter aanvulling heb ik een 65gig pay-by-download account bij astraweb (http://news.astraweb.com) waar ik zeer tevreden over ben... een andere veelgenoemde payserver is het Nederlandse Eweka, www.eweka.nl, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

Mother, will they like this song?

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
gewoon 11 euro de maand betalen en een accountje op www.usenetserver.com halen. Dan kan je alles wat al 14 dagen gepost staat nog steeds downloaden +' .

w00t

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:52
Misschien een tip. In dit topic: [rml]Betaalde newsservers met binaries [ deel 3][/rml] staat een heleboel info over payservers. Misschien een alternatief voor jou?

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

ja provider nieuwsgroepen zijn nooit al te best... chello al helemaal niet..
Ik heb nu eweka voor 7 euro per maand en ben er best blij mee.... downloaden gaat altijd met 250+ kb/s en staan leuke dingen op

Canon EOS 80D En wat glaswerk

• Iblies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-02-2023
Payserver nemen ala virtualbox of pfcorner, een bepaalde hoeveelheid voor een onbepaalde tijd en gebruiken als fill.

Dus bij newsleecher, priority nova instellen op 1 en de payserver op 2.

Als hij iets niet vindt op de nova, dan gebruikt hij de payserver om die daar te downloaden.
Pagina: 1