Als een reactie op de FP als eerste moderatie alleen een Overgewaardeerd of Ondergewaardeerd krijgt verschijnt er geen tag bij. Het is dan niet te zien dat hij al een moderatie gehad heeft. Zou het niet duidelijker zijn hem in dat geval de tag Gemodereerd te geven?
Volgens mij wijzigt het icon dan van
in
, dus helemaal onzichtbaar is het niet 
in
, dus helemaal onzichtbaar is het niet [ Voor 26% gewijzigd door Rataplan op 16-11-2004 12:41 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Hmm, dat was me nog nooit opgevallen. Overigens zou ik een tag wel duidelijker vinden en zo moeilijk moet dat toch niet te programmeren zijn.
Ik ben het daar helemaal met je eens, Ik beb namelijk kleurenblind en zie alleen het verschil tussen het eerste en het laatste icoon. Voor de rest is het allemaal het zelfde voor mij.polaris schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:56:
Hmm, dat was me nog nooit opgevallen. Overigens zou ik een tag wel duidelijker vinden en zo moeilijk moet dat toch niet te programmeren zijn.
Volgens mij wordt daar expres geen tag aangehangen, want stel dat een reactie op +2 behulpzaam staat en iemand gooit daar dan een +1 ondergewaardeerd of -1 overgewaardeerd heen, dan zorgt de meegeleverde gemodereerd-tag ervoor dat de uiteindelijke tag naar gemodereerd gaat. Dat is volgens mij nou net niet de bedoeling van de ondergewaardeerd/overgewaardeerd
.
Ik zou er ook alleen de tag Gemodereerd aan willen hangen als hij nog geen tag heeft. Het gaat er maar om dat je hem makkelijk kunt onderscheiden van een compleet ongemodde reactie.
Pagina: 1