{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
waarschijnelijk is je amd (duron/athlon?) gelocked !! moet je um dus ff unlocken door de L1 bruggen te unlocken met een HB-potlood !8-) (als het een socket a is dan)
dan kun je hem verder opvoeren in je bios !
check voor die potlood streepies ff de search hiero !
grtz
dan kun je hem verder opvoeren in je bios !
check voor die potlood streepies ff de search hiero !
grtz
Je moet inderdaad zo weinig mogelijk met die Fsb kloten, wordt je systeem alleen maar onstabiel van (bij de Socket A proc. dan)
JupZ het is een SloT A de classic duZ.....
ik kom met bus clocken zker niet verder dan 110 wat eenbeetje onstabiel blijft 107 draait op zicht ook niet slecht alleen wordt ie naar mij doen te heet rond de 45 graden bij inspanning.......ik wil em duz verder clocken......en vraag me af waarom die benchmark score zo laag ligt 1680!!!!! das weer iets nieuws dus na het testen vanochtend das niet normaal.....unreaL tournament speelt ook al niet te lkkr op 1024x768 met alles op max. Fsaa staat uit duz dat het probleem niet....en alle drivers zijn upto date.....
ik kom met bus clocken zker niet verder dan 110 wat eenbeetje onstabiel blijft 107 draait op zicht ook niet slecht alleen wordt ie naar mij doen te heet rond de 45 graden bij inspanning.......ik wil em duz verder clocken......en vraag me af waarom die benchmark score zo laag ligt 1680!!!!! das weer iets nieuws dus na het testen vanochtend das niet normaal.....unreaL tournament speelt ook al niet te lkkr op 1024x768 met alles op max. Fsaa staat uit duz dat het probleem niet....en alle drivers zijn upto date.....
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
je kan een GFD kopen bij OCshop
http://www.ocshop.nl/
http://www.ocshop.nl/
Verwijderd
eueurm... die scores ken ik!
probeer VIA service pack eens te installen!
doet nogal wonderen..
beste install volgorde blijkt te zijn:
1) VIA service pack
2) Video drivers
3) DirectX
al maakt het volgens mij geen ene fluit uit.
mzzlz
doet nogal wonderen..
1) VIA service pack
2) Video drivers
3) DirectX
mzzlz
Nogmaal een MSI k7pro
zit geen via chipset op
zit geen via chipset op
via dingen op een plank met een AMD chipset heeft geen zinOp dinsdag 02 januari 2001 18:27 schreef Cyberia het volgende:
eueurm... die scores ken ik!
doet nogal wonderen..
1) VIA service pack
2) Video drivers
3) DirectX
mzzlz
k*t te laat
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde mobo en een 850 proc. overklokken gaat echt niet met fsb dus je moet al een GFD kopen. Ik heb OOK een geforce1 en met de 647 drivers loopt hij het snelst en stabielst. Mijn hoogste 3dmark2000 score is tot nu toe 4230.
ik heb mijn fsb nu tot 110mhz hij draait nu dus op 875Mhz....als ik nou mijn multiplier veranderer kan ik dan deze fsb behouden??
Verwijderd
Yup, er zit niets anders op, om een beetje lekker te kunnen overklokken met zo'n classic zal je toch een GFD moeten hebben
Pagina: 1