Toon posts:

Bittorrent

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds korte tijd heb ik als ik de torrent files download met of Torrentstorm of ABC client dan wel mijn MSN het nog doet maar ik met de Internet Explorer geen enkele pagina meer kan openen.

Waar kan dit aan liggen?

• Niek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 21:35

Niek

f.k.a. The_Surfer

Kort antwoord: [rml]Het grote Bittorrent-clients topic [ 2][/rml]
Lang antwoord: Je hebt teveel connecties openstaan. Dit kan je PC niet aan. Stel je maximaal aantal connecties in (als dat niet kan: neem een andere client).

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

Verwijderd

Of je hebt niet teveel up/downloads openstaan, maar je upstream wordt helemaal volgestort door je bittorrent-client.
Dit heeft ook weer zijn weerslag op de downloadsnelheid van je client.

De grap is nl dat de TCP-ACKs (pakketjes die zeggen: Ja, kom maar, stuur maar meer data, kom maar, stuur maar) niet naar buiten kunnen.

Oplossing: Begrens je upload tot een waarde lager dan je upstream.
Kweet niet of jouw clients dit kunnen; Azareus kan het in ieder geval wel

Verwijderd

Topicstarter
Maximaal aantal connecties heb ik op 2 gezet... Mijn maximale uploadsnelheid op 15 kb/s (dat is 33% van de bandbreedte) maar dat helpt dus niet.

Als er files beginnen met downloaden blijft alles hangen met de Internet Explorer.

Het vreemde is hier heb ik nooit last van gehad...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zie eerder genoemde [rml]Het grote Bittorrent-clients topic [ 2][/rml]

Hier staan meer dan genoeg tips over het genoemde probleem :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.