Toon posts:

Bin bestand

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo, Weet iemand hoe je een .bin bestand kunt openen en met welk programma
b.v.d,

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ligt eraan wat voor .bin bestand het is. Sommige programma's gebruiken het als tijdelijke bestanden, maar volgens mij hebben sommige CD/DVD-images ook een .bin bestand.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Daemon-tools

www.daemon-tools.cc

Hiermee maak je virtuele cd/dvd-rom drives aan waarin je de .bin bestand wat een image bestand is "mounten"

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:35
Een TenCORE Plug-in Helper Application! 8)7

Nee, ff serieus, een .bin file is een vrij algemene extensie voor een binary bestand. De meeste bins die je tegenkomt zijn cd-images, dan zijn ze meestal vergezeld van een .cue of een .ccd bestand of iets dergelijks.
Waar je ook nog veel .bin files tegenkomt zijn firmwareupdates etc...

Je weet ook totaal niet wat voor iets het zou moeten zijn? (Je weet neem ik aan wat je download? Wat is de filename, filesize, etc?)
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 11:49:
Daemon-tools

www.daemon-tools.cc

Hiermee maak je virtuele cd/dvd-rom drives aan waarin je de .bin bestand wat een image bestand is "mounten"
Dan ga je er al direct vanuit dat het een cd-image is, imo kun je dat niet echt direct aannemen... :)

[ Voor 29% gewijzigd door Xander op 16-11-2004 11:52 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:23
Hallo boddie,

Je bent al vaker gewezen op je start postings, doe er dan ook iets mee :). Deze vraag was vrij simpel te vinden met google of onze zoekmachine, zou je hier in het vervolg aan willen denken?

Dit topic is gesloten.