nashuatec delivery server.

Pagina: 1
Acties:

• bekertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-01 08:28
We hebben hier een Nashuatec Dsc224 all in one staan. Zo'n hybride ding :)

Nou wou ik daarmee gaan scannen en wat andere dingen doen. Maar dan blijft hij vragen om een delivery server. Dus nu zal ik wel iets van een stukkie software moeten installeren op de server, zodat ik ken scannen.
Maar welk stukkie software? Ik heb (volgens) mij alle software al gedownload en geinstalleerd. Maar het blijft helaas pindakaas.
Welk stukkie software moet ik installeren om de server als 'delivery' server te kunnen configgen.
Btw, ik heb in de manual gekeken. Maar daar praten ze eigenlijk heeeel weinig over dat de server fungeert als delivery server. En bijv ook niet dat je de dsc224 kan configureren dat ie mailtjes met de scans kan sturen naar de gebruikers.

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:04

Kroontje

...

Wij hebben sinds deze week o.a. ook deze multifunctional geïnstalleerd en ik heb vanmorgen het scangedeelte geïnstalleerd, geconfigureerd en getest.

Je installeert op een server of een normale pc de ScanRouter V2 Lite software en configureert hem zoals aangegeven in de bij-geïnstalleerde handleiding. Op een client-pc kun je vervolgens vanaf dezelfde installatie-cd de Administrator Utillity installeren van ScanRouter en je kunt verschillende 'scan-boxen' aanmaken voor je gebruikers.

Zo heel moeilijk is het allemaal niet. De software is als het goed is allemaal bij je printer geleverd en op de betreffende cd staan ook uitgebreide handleidingen.

Succes.