[xp] Hoe schakel ik Search uit op logitech toetsenbord.

Pagina: 1
Acties:

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 02:38

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Op mijn logitech toetsenbord zitten een aantal extra toetsen. o.a. search, en om de browser op te starten.

(de toetsen links boven met name)

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/984.jpg

Deze toetsen gebruik ik opzich niet dus niks gewonnen verloren zou je zeggen.

Nu gebruik ik echter een applicatie "babytype" die het mogelijk maakt voor mijn 2 jarige ook eens flink op het toestenbord te rammen. En welke toetsen zij nu het meest interresant? Ja, uiteraard de toetsen waar je niet aan mag zitten. Maar als je op "i search" drukt reageert baytype als je op een spatie drukt, echter daarna start de "windows search" op (en verliest babytype de focus). En moet pap ingrijpen (wat niet leuk is).

Afbeeldingslocatie: http://www.raize.com/CProducts/BabyType/images/PictureType.gif

Toestsenbord is aangesloten via usb, en de speciale logitech applicatie voor het toestenbord is gedeinstalleerd. Support van babytype komt niet verder dan het advies een goedkoop standaard usb toestenbord erbij aan te schaffen.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Volgens mij krijg je bij dit toetsenbord software en daar mee kun je die knoppen instellen :)

iTouch volgens mij.

[ Voor 12% gewijzigd door LifeTecH op 16-11-2004 10:45 ]

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:03

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Als je de toetsenbord drivers installeer, kan je dan niet elke extra knop herdefinieren, en dan een andere functie geven aan de search button?

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• Dawai
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-04 21:02

Dawai

HERiTAGE CHESS CREW

HID Input Service uitschakelen.

Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Jeps, Itouch installere en configureren.. Sowieos.. wat hem je aan dit (erg fijne!) toetsenboard als je er geen drivers voor installeerd!?

iRacing Profiel

• Dawai

Dawai

HERiTAGE CHESS CREW

MrBarBarian schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:47:
Jeps, Itouch installere en configureren.. Sowieos.. wat hem je aan dit (erg fijne!) toetsenboard als je er geen drivers voor installeerd!?
De meeste van die toetsen werken ook gewoon zonder die software, maar je kan ze dan niet herdefiniëren (voor zover ik weet). Om ze uit te schakelen, gewoon bovengenoemde service stoppen.

Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Dawai schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:49:
[...]

De meeste van die toetsen werken ook gewoon zonder die software, maar je kan ze dan niet herdefiniëren (voor zover ik weet). Om ze uit te schakelen, gewoon bovengenoemde service stoppen.
Alleen de scrollknop voor harder en zachter werkt dan.

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Ik ga eens kijken wat het resultaat is van het stoppen van die HID service. Ik laat het nog horen. (zit nu achter een andere pc).

offtopic:
Itouch software zet met name functies onder het winkelwagentje en onder de Functietoesten als de F-LOCK niet aan staat en dat ervaar ik als niet gewenst. Het was dus een kleine vergissing om dit toestenbord te kopen bij nader inzien, maar verder doet hij het goed en hij ziet er wel mooi uit.

Een volume regelaar op het toesenbord is wel een grote plus

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken

• Dawai

Dawai

HERiTAGE CHESS CREW

LifeTecH schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:53:
[...]

Alleen de scrollknop voor harder en zachter werkt dan.
Vreemd, zonder ooit iTouch software geïnstalleerd te hebben werken bij mij:

- Search
- Favorites
- My Home
- Play/Pause, Stop etc in Windows Media Player
- draaiwiel en Mute

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
ja hid servcie uitschakelen was de truuk:

baby.bat
code:
1
2
3
net stop "HID Input service"
"C:\Program Files\Raize\BabyType\BabyType.exe"
net start "HID Input service"

dan is ook de volume knop uitgeschakeld. dat is minder, maar ach, er zijn ergere dingen.

Pagina: 1