Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
iTouch volgens mij.
[ Voor 12% gewijzigd door LifeTecH op 16-11-2004 10:45 ]
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.
De meeste van die toetsen werken ook gewoon zonder die software, maar je kan ze dan niet herdefiniëren (voor zover ik weet). Om ze uit te schakelen, gewoon bovengenoemde service stoppen.MrBarBarian schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:47:
Jeps, Itouch installere en configureren.. Sowieos.. wat hem je aan dit (erg fijne!) toetsenboard als je er geen drivers voor installeerd!?
Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.
Alleen de scrollknop voor harder en zachter werkt dan.Dawai schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:49:
[...]
De meeste van die toetsen werken ook gewoon zonder die software, maar je kan ze dan niet herdefiniëren (voor zover ik weet). Om ze uit te schakelen, gewoon bovengenoemde service stoppen.
Itouch software zet met name functies onder het winkelwagentje en onder de Functietoesten als de F-LOCK niet aan staat en dat ervaar ik als niet gewenst. Het was dus een kleine vergissing om dit toestenbord te kopen bij nader inzien, maar verder doet hij het goed en hij ziet er wel mooi uit.
Een volume regelaar op het toesenbord is wel een grote plus
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
Vreemd, zonder ooit iTouch software geïnstalleerd te hebben werken bij mij:LifeTecH schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:53:
[...]
Alleen de scrollknop voor harder en zachter werkt dan.
- Search
- Favorites
- My Home
- Play/Pause, Stop etc in Windows Media Player
- draaiwiel en Mute
baby.bat
1
2
3
| net stop "HID Input service" "C:\Program Files\Raize\BabyType\BabyType.exe" net start "HID Input service" |
dan is ook de volume knop uitgeschakeld. dat is minder, maar ach, er zijn ergere dingen.