Toon posts:

Videokaart kapot na gebruiken powerstrip

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik zit hier dus nu op school en had heir op het forum gelezen dat je met powerstrip je videokaart kon overklokken. Nu had ik dit programmaatje dus gedownload en de settings op zn maximaal aantal MHZ gedaan. Toen starte de pc opnieuw en kwam er een brandlucht uit. Toen ik de pc open schroefde waren er een aantal kabeltjes flink doorfgefikt. Wat moet ik nu doen? Ik heb namelijk geen zin een account ban hier op school want dan kan ik nix meer. Ik typ dit verhaaltje trouwens nu op een andere pc

• QuasaR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-02 22:14

QuasaR

One ring to rule them all

Opbiechten wat je hebt gedaan en de video-kaart betalen.

Je moet ook nooit met zulke programma's alles meteen op zn max zetten, dan kun je ook verwachten dat er iets doorbrand.

Daddy of 3 :)

Verwijderd

QuasaR schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:37:
Opbiechten wat je hebt gedaan en de video-kaart betalen.

Je moet ook nooit met zulke programma's alles meteen op zn max zetten, dan kun je ook verwachten dat er iets doorbrand.
Eerlijk duurt het langst
Opbiechten en betalen,
als je nog zo'n dingen wilt doen eerst onderzoeken hoe je het moet doen.
Hoop dat je hier iets uit geleerd hebt

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Idd is dit een niet zo'n slimme actie van je :) Het ligt er nu een beetje aan wat er kapot gegaan is, is het alleen de videokaart of zijn het de kabeltje's die ernaartoe lopen (Voeding) Maar ik denk idd dat je een nieuwe videokaart moet gaan betalen en misschien wel een nieuwe voeding :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Verwijderd

Topicstarter
ja hallo gasten das allemaal wel leuk dat jullie zeggen nieuwe videokaart maar ik ben goed in solderen dus als jullie nou ff zeggen wat ik met een soldeerbout nog kan maken dan kan ik betalen misschien vermijden :)

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-12-2025

MrDrako

nep ict'er

It wasn't me *muziek speelt op achtergrond.
Je kunt eerlijk zijn en straf krijgen of je kunt doen alsof je neus bloed.
Ik zou kiezen voor het laatste.

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

Dan moet je bijv. door een plaatje hier posten wat er stuk is aan die kaart zodat wij eventueel wat kunnen roepen. Maar ff maken met soldeerbout.....geef je weinig kans hoor.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
MrDrako schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:43:
It wasn't me *muziek speelt op achtergrond.
Je kunt eerlijk zijn en straf krijgen of je kunt doen alsof je neus bloed.
Ik zou kiezen voor het laatste.
Echte vent dan... :|
Je hebt gewoon wat stuk gemaakt dat niet van jou is. Ga naar de eigenaar toe en meld het gewoon. Wel zo netjes. Consequenties moet je maar lekker ondergaan, had je je maar van te voren moeten bedenken. Maak desnoods aanspraak op je verzekering, wie weet of ze daarin meegaan.

En MrDrako zit ook nog (volgens z'n profiel) in "Opleiding(en): Netwerk/systeem beheer". En dan zou jij dus willen dat je gebruikers hetzelfde doen? Kom op zeg... :|

Overigens, ik kan me vergissen, heb ik sterk de indruk dat eXistenZz ons voor het lapje houdt...

[ Voor 36% gewijzigd door RobIII op 16-11-2004 10:53 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• wmeester
  • Laatst online: 08:24
Ik vind het raar dat de kabeltjes zijn doorgefikt. Meestal brand de core er gewoon uit/af. Maar met een soldeerbout zal niet zo makkelijk worden.
offtopic:
Nieuwe Toverstaf?

[ Voor 14% gewijzigd door wmeester op 16-11-2004 10:51 ]

• ChangeLife4Ever
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-02 17:37

ChangeLife4Ever

owned by above

lol, na het dowklokken begin je nu aan het overclocken :+ ??

downklokken met hendeltje

remember your end, someone owns us

• ChojinZ
  • Laatst online: 03-02 12:31
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:42:
ja hallo gasten das allemaal wel leuk dat jullie zeggen nieuwe videokaart maar ik ben goed in solderen dus als jullie nou ff zeggen wat ik met een soldeerbout nog kan maken dan kan ik betalen misschien vermijden :)
Hehe!!! Denk niet dat je dat gaat lukken! 8)7

Maaruh, gewoon opbiechten. Als je een smoes verzint en men komt hier achter dan ben je sowieso het haasje lijkt mij.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:35:
ik zit hier dus nu op school en had heir op het forum gelezen dat je met powerstrip je videokaart kon overklokken. Nu had ik dit programmaatje dus gedownload en de settings op zn maximaal aantal MHZ gedaan. Toen starte de pc opnieuw en kwam er een brandlucht uit. Toen ik de pc open schroefde waren er een aantal kabeltjes flink doorfgefikt. Wat moet ik nu doen? Ik heb namelijk geen zin een account ban hier op school want dan kan ik nix meer. Ik typ dit verhaaltje trouwens nu op een andere pc
Hoe kun je de pc openschroeven met een leraar in de klas? en trouwens als jij het niet zegt, zullen je klasgenoten het wel doen.

Iig heel dom, dat je dit op een school computer uit probeerd :X

• ChojinZ
  • Laatst online: 03-02 12:31
e.vanbeijnum schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:49:
lol, na het dowklokken begin je nu aan het overclocken :+ ??

downklokken met hendeltje
LOL _/-\o_

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• Apen-nootjes
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Hoe meer en meer ik hierover na denk, hoe minder ik denk dat het wat te maken heeft met dingen die we hier in DOC bespreken, Ga gewoon doen wat de meerderheid hier zegt, ga het opbiechten, en onderga de consequenties

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.