Toon posts:

Videoplank voor in servers - geen 3D

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een high quality beeldkaart voor in servers (onder meer voor in de HP Proliant ML330 of de Dell P680's ...)

Uiteraard beschikken deze servers niet over een AGP poort noch PCI Express. Ik zal het dus met een gewoon PCI kaartje moeten doen.

Heeft iemand suggesties ? Ik dacht aan matrox ...

De bedoelings is radiografie beelden er mee te bekijken en verwerken. Het moet dus niet zomaar een 2D kaartje zijn en het mag wat kosten :P

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Ik nam idd een Matrox, alles vanaf G400 voldoet wel.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Uit de meeste onderzoeken die ik tot nu toe gelezen heb komt de beeldkwaliteit van de meeste kaarten aardig overeen dus er is absoluut geen reden om een $$$-Matrox te kopen. Zeker de recente kaarten steken er echt niet meer met kop en schouders bovenuit.
Ook qua snelheid heb je echt niks nodig als je met 2D werkt. Alle kaarten hebben ongeveer dezelfde snelheid in 2D applicaties.

Voor zover ik weet zijn PCI kaarten nog gewoon te koop. Alleen Matrox is er gruwelijk duur mee (soms wel 4x zo duur voor een achterhaalde G400). :?

Senile! Senile Oekaki