[Firefox] Hoe geluidseffecten uit te zetten?

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Hoe kan je in Firefox de geluidseffecten uitzetten (bijvoorbeeld als hij een zoekterm niet kan vinden op een webpagina)?

Uiteraard heb ik als gezocht maar Got&Google kunnen me nog niet het juiste antwoord geven. :')

Al m'n geluidseffecten in Windows staan al uit maar toch blijft Firefox nog allerlei irritant geluiden genereren. Ook onder de opties kan ik het niet direct vinden (of het zit wel lekker verstopt).

Senile! Senile Oekaki

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 09:45
about:config ?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

accessibility.typeaheadfind.enablesound
dus :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 20:58
Om daar op door te gaan.
Iemand enig idee hoe je het klik geluid aanzet zoals bij IE wanneer je op een link klikt?

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Schmoove schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:20:
Om daar op door te gaan.
Iemand enig idee hoe je het klik geluid aanzet zoals bij IE wanneer je op een link klikt?
Volgens mij is dat IE only. Frappant dat je het wilt aanzetten, kom meestal alleen maar vragen tegen om het uit te zetten :)

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 20:58
Woudloper schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:42:
[...]

Volgens mij is dat IE only. Frappant dat je het wilt aanzetten, kom meestal alleen maar vragen tegen om het uit te zetten :)
Tja.... ik vond het altijd heel prettig in IE en miste het in Firefox.
Maar goed, ik heb een extension gevonden die verschillende geluiden toevoegd:
http://www.extensionsmirror.nl/index.php?showtopic=387

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-08 17:27
Geluiden in FF? waar moet ik dan aan denken? Ik heb zelf helemaal geen geluiden :?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Speedener schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 17:46:
Geluiden in FF? waar moet ik dan aan denken? Ik heb zelf helemaal geen geluiden :?
Het is een soort van geklik. :) Verder heeft de TS het antwoord op zijn vraag; en hebben vragen over IE helemaal niets met het originele probleem te maken. Aangezien de vraag ook nog eens eenvoudig was te beantwoorden gaat deze thread op slot :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.