| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
d'r staat een uitgebreid artikel over op tweakers..altans een link dan..
Verwijderd
heb je een link naar die link?Op dinsdag 02 januari 2001 19:47 schreef nitraat het volgende:
mensen lees de posts op tweakers aub eens voordat je zulke vragen en onzin gaat verkondigen....
d'r staat een uitgebreid artikel over op tweakers..altans een link dan..
Heb jij het hier ook zo naar je zin?Op dinsdag 02 januari 2001 19:33 schreef Black_Adder het volgende:
Nee man... lulhannes... das helemaal niet zo
http://www.apushardware.com
hebbne ze een reviewtje geloof uk
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Bijna goed......een week of 2 is een beetje lang. 10 a 15 uur is zat. Zie het maar als inrijden van je auto, maar nu met een cpu.Op dinsdag 02 januari 2001 20:35 schreef paragon het volgende:
Ok neem me het niet kwalijk als ik het verkeert heb. Maar volgens mij is het zo: Als je een processor wilt overklokken en hij wil niet op een bepaalde snelheid, dan verhoog je je core voltage om hem stabiler te krijgen, nu kan het zijn dat je processor nog steeds niet blij is en dus nog steeds niet naar behoren werkt. Nu komt het inbranden: je zet de processor op een snelheid waar die gewoon op zijn default voltege stabiel werkt, verhoog nu de core voltage en laat hem hier lekker een week of 2 op staan en probeer dan nog eens te overklokken. Het schijnt te helpen.
Juist, goed: inbranden is enorme bullshit...
Verwijderd
Blijkbaar werkt het zo goed dat het artikel is verwijderd.deze link moet je hebben http://www.acidhardware.com/articles/burnin/burnin.shtml hier staat hoe het inbranden werkt, en hoe je het moet doen!!! Dit heeft alleen nut op een gloednieuwe cpu!!!
Trouwens, het enige inbranden dat ik ken, was dat niet iets met monitors?
Verwijderd
Keep on overclocking in the free world !
Verwijderd
nou hij werkt bij mij wel hoor, druk 's een paar keer op refresh!!!!
Verwijderd
wizardxx, je weet dat er sinds de K6 233 het een en ander veranderd is?nou hij werkt bij mij wel hoor
Het lijkt er inderdaad op... ik kon m'n bak niet stabiel krijgen op 900 MHz.... en toch.... na een tijd draaien op 850 MHz met verhoogde core-spanning, kan ik m'n bak NU WEL op 900 MHz draaien... stabiel wel te verstaan.... hij heeft 2 weken continu gedraaid zonder problemen....Op dinsdag 02 januari 2001 20:35 schreef paragon het volgende:
Ok neem me het niet kwalijk als ik het verkeert heb. Maar volgens mij is het zo: Als je een processor wilt overklokken en hij wil niet op een bepaalde snelheid, dan verhoog je je core voltage om hem stabiler te krijgen, nu kan het zijn dat je processor nog steeds niet blij is en dus nog steeds niet naar behoren werkt. Nu komt het inbranden: je zet de processor op een snelheid waar die gewoon op zijn default voltege stabiel werkt, verhoog nu de core voltage en laat hem hier lekker een week of 2 op staan en probeer dan nog eens te overklokken. Het schijnt te helpen.
Door dit procces krijgt de proc desdanig op z'n lazer dat ie in veel gevallen meer mhz wil afgeven
Deze manier word echt alleen gebruikt door de die hard oc's. En die zal je hier niet snel vinden (kiddie's) maar dit is the one and only manier om het te doen, check maar es nieuwsgroepen bijvoorbeeld daar lopen echte een paar maffo's rond en die kunnen je wat meer info geven mischien.
En mensen die weer gaan vertellen dat inburnen niet helpt zeg ik dit FUCK OFF en ga je bezig houden met barbie poppen of sow
ohww ja ik ben in geen enkele vorm aansprakelijk
Verwijderd
Die van mij is wel ingebrand en doet 998 stabielOp dinsdag 02 januari 2001 20:42 schreef roeland_stoter het volgende:
Als je processor niet 'uitzichzelf' (met potloodstreepjes natuurlijk![]()
) wil, moet je gewoon ruilen met iemand... Inbranden heb ik nooit gedaan, maar ik kreeg mijn Duron 600 wel op 980 Mhz... Niet zo lang, maar toch wel stabiel om effe Sandra te runnen... bijna net zo snel als een TB 1GHz.... Nu draait hij op 800 Mhz. op 1,6 Volt... 38 graden idle.... 49 graden full 'burn k6' working load !!
Keep on overclocking in the free world !
sommige dingen zetten je aan het denken
Geen inspiratie
Verwijderd
ps. daarna kon je hem heel wat mhz'jes hoger klokken!