d70 R09?? melding

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024
Hallo allemaal even een vraagje: waar staat de melding R09 voor, die krijg ik namelijk in het venster waar je het aantal foto's ziet. volgens de handleiding staat dit voor resterende foto's. maar op een duitse site las ik iets dat dit een soort melding was nu is mijn duits erg slecht dus ;)
iemand een idee?
Af en toe geeft ie ook R08 aan maar kan er dus niks over vinden op de nikon site of in de handleiding.

[ Voor 10% gewijzigd door MantaMania op 16-11-2004 09:11 ]

Verwijderd

Misschien is het handig in het vervolg leestekens te gebruiken, dan kan men het beter begrijpen.

Na enig zoeken met Google --> Klik!

Daar staat precies wat het is.

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024
oke bericht is een beetje aangepast. sorry m'n nederlands is waardeloos.
En wat ik daar dus uit op maak is dat die R09 toch het aantal resterende fotos zijn maar dan niet van het totaal maar van het buffer.
bedankt voor het zoeken

[ Voor 42% gewijzigd door MantaMania op 16-11-2004 09:17 ]

Verwijderd

They indicate how many more shots the buffer can store. It will appear when you half press the shutter release and it appears regardless of whether you're shooting continuous or single frame.
Ja dus. :)

Verwijderd

Nog even ter additionele verduidelijking:
Het is het aantal shots dat je in continue mode met zo'n 3fps in de buffer kan opnemen zolang je de ontspanknop ingedrukt houdt. Na dat aantal shots kan je nog steeds continue opnames maken, maar neemt het aantal frames per seconde (sterk) af (afhankelijk van de snelheid van je geheugenkaart).
Overigens is de D70 momenteel zo'n beetje de enige prosumer camera die snelle geheugenkaarten echt benut :)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-12 21:34

Remy

I usually get 100% accuracy

MantaMania, dit staat netjes in de D70-handleiding beschreven, en is bovendien her en der prima op internet te vinden. Eerst even meer vooronderzoek doen voor je een topic opent dus ;)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.