Toon posts:

Magnum DVD 2004

Pagina: 1
Acties:
  • 347 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Magnum DVD 2004

Graag had ik hier een topic willen starten waar gebruikers van deze DVD speler hun zegje kunnen doen en ervaringen, problemen, etc... kunnen uitwisselen. Velen zullen misschien vinden dat dit apparaat in het topic van "Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen" hoort. Maar het is er voor mij echt een warboeltje aan't worden.
Daarom dit forum... alleen voor specifieke vragen en delen van ervaringen omtrent de Magnum DVD 2004.

THX

-----------------------------------------------------------------------------------
TECHNISCHE GEGEVENS

* Elektrische gegevens:

- Netspanning: 230 V /50Hz
- Opgenomen vermogen maximaal: 15W
- Veiligheidsklasse: II

* Systeem:

- DVD-weergave: PAL en NTSC
- Weergave: DVD/ DVD+R/ DVD+RW/ DVD-R/ DVD-RW/ VCD/ SVCD/ CD/ CD-R/
CD-RW/ MP3/ WMA/ JPEG-CD/ DivX/ XVID/ MPEG4
- Decoder: Dolby Digital Decoder (AC-3 5.1)
- DivX: verwerkingscapaciteit tot 8 Mbit
- Audio D/A omzetter: 96kHz / 24 bit
- Media: 8 cm en 12 cm CD's en DVD's, één -en dubbelzijdig bespeeld

* Aansluitingen:

- SCART: 1x uitgang (RGB)
- Progressive Scan: 1x uitgang
- Video-cinchaansluiting (comp.video): 1x uitgang
- S-Video: 1x uitgang
- Digitale geluidsuitgangen: 1x optisch en 1x coaxiaal
- Stereo-L/R uitgang: cinchbussen
- Dolby Digital 5.1: 6 cinchuitgangen

* Accessoires:

- 1x DVD-speler DVD 2004
- 1x afstandbediening
- 2x batterijen type AAA 1,5 V
- 1x kabel scart op scart

* More info:

- Regiocode: 2
- Video Formats 4:3, 16:9
- MacroVision: kopieerbescherming (zie instructies 'regiovrijmaken' om te disablen)
- Speelt Divx 5 (Xvid), Divx 4, Divx 3, en Divx VOD video-inhoud
- Kinderslot
- On Screen Display
- Alle standaard DVD weergavefuncties
- Divx ondertiteling: srt ondersteuning (zelfde filename als film)
- Zoran Vaddis 7 (776) Chipset (ZR36776HQCG)

* Regiovrijmaken:

- power on
- lade open
- toets de getallen 2812
- nu ben je in een menu waar je de regiocode kunt veranderen
- kies voor code 9 -> regiovrij
... in deze menu kan je ook de 'MacroVision' kopieerbeveiliging afzetten.

(lijst kan nog aangevuld worden)
-----------------------------------------------------------------------------------

mensen op GoT ervaring met dit apparaat?
_/-\o_

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 21:41 ]

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05:41

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Mag ik hieruit opmaken dat jij er eentje hebt? Laat dan zelf even weten wat je ervan vindt :)

* Sjaak_Afhaak heeft geen Magnum DVD 2004

Hier staat tekst

Verwijderd

Topicstarter
Sjaak_Afhaak schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 01:15:
Mag ik hieruit opmaken dat jij er eentje hebt? Laat dan zelf even weten wat je ervan vindt :)

* Sjaak_Afhaak heeft geen Magnum DVD 2004
Hey,

Volgens mij is deze momenteel de beste speler voor divx...
Heb nl. de medion md 42068 getest en na firmware opdate speelde hij wel subs af maar zeer klein en maar beperkt tot een goei 60 tekens + laatste nieuwe Xvid films gingen niet. (by the way... medion 42068 en de philips 720 sa hebben de zelfde laatste nieuwe chipset van mediatek )

Dus deze Magnum DVD 2004 staat voor mij een dikke streep voor op de rest!

Verwijderd

Super speler

ondersteunt ook QPEL

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Plaatje? En wat voor loopwerk zit er aan de binnenkant? (is dat cheapo of goed spul)?

Verwijderd

Topicstarter
Blasterxp schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:39:
Plaatje? En wat voor loopwerk zit er aan de binnenkant? (is dat cheapo of goed spul)?
Hier is de folderinformatie van de Aldi
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/neobahamuth/images/aldi1a.jpg

***met dank aan 'neobahamuth'***

Aan de binnenkant zit een 'Zoran Vaddis 7' Chipset. Eén van de betere DVD-chipsets. Ook te vinden in de laatste nieuwe 'Samsung' toestellen.

Verwijderd

Wanneer is die aanbieding, ga hem wel halen. Als het niet bevalt gaat die wel weer terug.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:36:
Wanneer is die aanbieding, ga hem wel halen. Als het niet bevalt gaat die wel weer terug.
Zie dat je van Nederland bent.
Deze aanbieding was echter alleen in Aldi België en dateert al van een aantal weken geleden. In de meeste Aldi's in België kan je ze nog wel vinden.

Verwijderd

Ik heb wel 1 probleem maar misschien ligt de oorzaak wel bij mij.

Hij start geen DVDRW op nog een film nog foto's, brand ik die op identiek dezelfde manier met nero maar op een r+ dan loopt dat perfekt

Iemand een idee?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 10:26:
Ik heb wel 1 probleem maar misschien ligt de oorzaak wel bij mij.

Hij start geen DVDRW op nog een film nog foto's, brand ik die op identiek dezelfde manier met nero maar op een r+ dan loopt dat perfekt

Iemand een idee?
Heb nog geen ervaring met DVDRW op deze speler. Maar ik denk wel dat je met die vraag terecht kunt bij "service@gsc.be". GSC is General Support Center voor Magnum toestellen.

greetz

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 11:04 ]

• FirecrackerBE
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-02 12:12
Ik ben er zeer tevreden over tot nu toe.

Wat ik minder vind:
-de lade is nogal fragiel;
-vooruit en achteruit spoelen gaat in schokken;
-geen kabels meegeleverd om aan te sluiten voor 5.1 (ik heb nu gewoon op mijn stereo aangesloten).

Voor de rest heb ik zelf nog geen problemen gehad. Ik heb wel van iemand iets gehoord dat hij geen DVD kon afspelen die gebrand was met een Lite-On DVD brander.

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.

Verwijderd

Ik zou niet weten waarom wij een uitzondering voor jou moeten maken op de rest die wel in het Aldi/ Lidl topic hun aanbieding post. Sterker nog ik zie juist redenen om voor jou geen uitzondering te maken. Je post namelijk in 3!! verschillende topics exact hetzelfde bericht. Dat is hoogst irritant en daar zou je ook een OW voor kunnen ontvangen.

Echter zal ik het hier bij laten omdat je nog redelijk kort op het forum bent geregistreerd. Neem eens rustig de faq door: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) en probeer die regels toe te passen in jouw postgedrag.

Meer informatie over de sanctie's die je hier kunt krijgen vind je hier: De Banrichtlijnen

Je aanbieding kun je eventueel hier posten: [rml]Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [ Deel 8][/rml]

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 13:34 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.