[RCT3] Kan niet opslaan

Pagina: 1
Acties:

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:41
Ik kan m'n parken niet opslaan!
Waarschijnlijk kon ie bij het installeren een aantal directories niet aanmaken omdat m'n server plat lag.

Ik heb in 'My Documents' een map 'RCT3' met daarin de mappen:
Campaigns
Coasters
Fireworks
Parks
Peeps
Scenarios
Start New Scenarios
Structures

Onder geen van deze mappen zitten nog andere mappen.

Mis ik er hier nog een of meer?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Nee, dit zijn de mappen waar je savegames etc. in opgeslagen worden. Heb je al eens geprobeert het spel te herinstalleren? Werk je toevallig met meerdere useraccounts onder Windows XP? Zo ja, onder welk account heb je het spel geïnstalleerd en onder welk account probeer je het te spelen?

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:41
Crash schreef op maandag 15 november 2004 @ 23:15:
Nee, dit zijn de mappen waar je savegames etc. in opgeslagen worden. Heb je al eens geprobeert het spel te herinstalleren? Werk je toevallig met meerdere useraccounts onder Windows XP? Zo ja, onder welk account heb je het spel geïnstalleerd en onder welk account probeer je het te spelen?
Ik werk maar met 1 account.
En herinstalleren heb ik nog niet geprobeerd, maar ik ben nu redelijk ver met een park. Dus ik hoop 't eigenlijk te kunnen fixen door zelf een map aan te maken.
Als ik wil saven geeft ie in de dropdown ook niets aan.

De melding die ik krijg is dat ie denkt dat hij geen schrijfrechten heeft (maar iedereen heeft schrijfrechten in die map).

Bovenstaande mappen heeft ie zelf aangemaakt nadat ik een map 'RCT3' had aangemaakt in 'My Documents'.

[ Voor 7% gewijzigd door maikel op 15-11-2004 23:24 ]