Toon posts:

nieuwe HD wel gedetecteerd door bios, maar niet door windows

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe HD (western digital WD800 80 GB) gekocht voor mijn athlon 1200. Nu heb ik hem aangesloten en de jumpersettings goedgezet, maar hij wordt niet weergeven in 'mijn computer'als harde schijf zijnde. Hij wordt wel als harde schijf gedetecteerd in de bios en ook in de configuratiescherm 'nieuwe hardware' (en zegt dan dat die correct werkt.
Wat doe ik fout?

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Het je je schijf al gepartitioneerd? Dit had je trouwens ook wel in de FAQ of met de search kunnen vinden.

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Verwijderd

Je moet hem nog even partitioneren en formatteren.

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-03 20:31
Je moet hem nog even formatteren. In winXP:
Rechts klik My Computer -> Manage -> Disk Management -> Format de disk die je wilt.
edit:

Spuit 13 ofzo :/

[ Voor 16% gewijzigd door Spiller op 15-11-2004 22:47 ]

Ioniq 5 P45

• jogiebeer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-03-2025

jogiebeer

Fencing is fun,

overlap, zie hierboven dus

[ Voor 75% gewijzigd door jogiebeer op 15-11-2004 22:49 ]

Jogies Specs or Jogies my tweaks specs

Verwijderd

Topicstarter
Sjonge, ik heb nog veel te leren op computergebied.

Maar gelukkig is er tweakers.net :+ .

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je mag natuurlijk altijd leren en van Tweakers.net gebruik maken :) Maar niet voordat je zélf hebt getracht het antwoord te vinden. Dat blijkt namelijk op geen enkele manier uit de topicstart. Herlees eens de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte om een beter beeld te krijgen van wat wij hier op GoT van jou verwachten ;)

Als je compleet nieuw bent met de computers dan is het aanbevelenswaardig -en ook erg interessant- om gewoon de complete subforum-FAQ's te doornemen, zodat je toch minimaal wat basiskennis kan vergaren. Hier in OM is dat dus de OM FAQ / Beleid.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.