NFSU2: VPN LAN Game, zien mekaar wel, maar kom niet in lobby

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-07 15:16

evaarties

Powerball @ 12.582

Topicstarter
De opzet:

Een VPN via ADSL over 2pcs, VPN werkt prima.

pc1 is VPN server
pc2 is VPN client

Beide pc's starten NFSU2, pc1 start een LAN Server en Create een game.
Pc2 ziet de LAN Server en probeert te connecten maar komt echter nooit in de lobby.

Andersom hetzelfde probleem.

Mensen bekend met dit probleem? En eventueel ook al een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ja hier had ik hetzelfde probleem, met op de achtergrond een melding van SP2 firewall of ik "speed2.exe" wilde blijven blokkeren :+

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Topicstarter
Die melding had ik al gezien en gezegd dat speed2.exe alle toegang krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16223

Via het knopje 'filter' rechtsboven moet je het speltype aangeven, zet deze op dezelfde modus als die op de server wordt gebruikt. (Bijvoorbeeld allebei Outrun)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-07 20:22

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

ok maar dat kan je allebei pas doen als je in de lobby bent, en daar komen we nou juist niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98768

Ik heb BIJNA het zelfde probleem laatst weekend. Wij hadden een lan met 4 man. computer 1 maakt host aan, alle computers gaan lobby binnen. computer 1 maakt game aan, nu kunnen alle andere computers dit aangemaakte game niet zien in de lobby. stom is echter dat er wel staat dat er 4 players online zijn en dat er 1 game gecreëerd is. nog stommer is dat het afentoe wél gelukt is. ik hoop toch snel op een patch 1.2 of iets dergelijks..

greetz -dp-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik neem aan dat je de 1.1 patch gebruikt hebt???????, die verhielp bij mij namelijk hetzelfde probleem. Ik kan nu probleemloos lannen >:)

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16223

Anoniem: 98768 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:00:
Ik heb BIJNA het zelfde probleem laatst weekend. Wij hadden een lan met 4 man. computer 1 maakt host aan, alle computers gaan lobby binnen. computer 1 maakt game aan, nu kunnen alle andere computers dit aangemaakte game niet zien in de lobby. stom is echter dat er wel staat dat er 4 players online zijn en dat er 1 game gecreëerd is. nog stommer is dat het afentoe wél gelukt is. ik hoop toch snel op een patch 1.2 of iets dergelijks..

greetz -dp-
Ah, daarvoor was mijn eerder gegeven oplossing. Niet voor datgene de TS post.
Zal wel iets van helderziendheid zijn dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Topicstarter
In eerste instantie was de cdversie gebruikt.. dus 1.0, maar een update naar 1.1 haalde ook niks uit.

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Heb een draytek router en die maat van me die logt daar gewoon op in via VPN...ik zie hem netjes in windows..kan hem pingen...kan zijn shares benaderen etc..etc.. maar als ik in het spel een LAN Server start dan zien we elkaar gewoon niet.

Beide 1.1 us patch draaiend.

We hebben beide ook NAV2005 draaien maar de Worm protection is uitgeschakelt om te kijken of die het niet tegen houdt.

Update: Heb even MOH PA geprobeerd op dezelfde manier en dit gaat perfect ...het enige verschil is dat je in MOH een ipadres van de server kan opgeven.

update 2: VPN niet via de router laten lopen maar 1 aangemaakt op XP zelf ...nu zien we elkaar wel in de lobby en ook als ik een game create ...maar als ik het spel start gaat het fout.

Wat is het verschil ??? :/

[ Voor 35% gewijzigd door Tranzy op 18-11-2004 20:05 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-07 20:22

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik weet het niet wij maken een VPN idd aan van xp naar xp en dan zien we elkaar wel in het lan menu, maar we kunnen niet contacten bij de lobby daar gaat het bij ons al fout. Ik denk dat NFSU wat problemen heeft met te bepalen op welk LAN hij nu moet kijken. Heb al even zitten kijken naar server.ini (ofzoiets) in de instal map. Maar ik kwam daar niet verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Topicstarter
Bij C&C: Generals kan je aangeven welk ip het netwerkdeel moet gebruiken. Hopelijk komt er zoiets ook in NFSU2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Topicstarter
Kickje. Het spel is nu al een tijdje uit, misschien dat iemand een oplossing heeft voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney69
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anoniem: 98768 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:00:

greetz -dp-
Ik heb ook dit probleem, maar ik zie nog geen oplossing!!

HELP!! |:( 8)7

Looney--> Live your life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:33
Waarschijnlijk is het een zware bug in het spel. Ik heb ook afgelopen weekend met een vriend dit uitgeprobeerd. Eerst via een draytek router. De ene keer werkte het wel, de andere keer werkte het niet.

Toen hebben we het nog een keer zonder switch of router geprobeert, dus direct de 2 pc's aan elkaar en exact hetzelfde probleem.

Hij ziet dat er mensen zijn in de lobby en hij ziet het ook als je een spel hebt aangemaakt, alleen verschijnt het spel gewoon niet in het overzicht.

Echt jammer, want het is heel erg leuk om op een LAN tegen elkaar te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:32
Ik had hetzelfde probleem maar bij mij lag het eraan dat je niet alleen zelfde game type moet selecteren dus circuit, maar ook equel cars uitgezet en race breaker!? op zelfde gezet "no" toen deed ie het wel

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney69
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Relax. het werkt!!! heel erg bedankt! _/-\o_

Looney--> Live your life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
heeft iemand hier wel een geprobeerd een Gametunnel op te zetten ?

zie http://www.morpheussoftware.net/git/

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04 19:18
Heb laatst geprobeert en werkt SUPER!

stel UDP in naar ip, en alle nodig poorten that's all

een aanrader dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Topicstarter
Maxxi schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:46:
Heb laatst geprobeert en werkt SUPER!

stel UDP in naar ip, en alle nodig poorten that's all

een aanrader dus
Kan je jouw instellingen van host + client copy&pasten.. ons lukt het niet.
Pagina: 1