Toon posts:

NFSU II - Flikkerend Scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb al gezocht op Internet en GoT, maar nog geen passend antwoord gevonden..

..als ik NFSU II opstart lijkt alles goed te gaan (filmpje speelt gewoon af, ik kan een user aanmaken) maar als ik bij het selecteren van de racemodus kom (zeg maar het eerste keuzescherm dat je tegenkomt) dan zie ik het achtergrondplaatje (auto) maar de layers die daar bovenop liggen (keuzes, knoppen) knipperen en zijn deels helemaal niet te zien. Iemand enig idee wat hier fout gaat??

thnx

PIV 2.2Ghz
MSI 845 Mobo
GeForce FX 5200
Maxtor 6L080J4 met 8GB vrij op de gamepartitie en 2 GB op de C-partitie
ACER AL511 TFT monitor

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:00

w0w

Ik durf het haast niet te vragen maar heb je de legale versie? Dit probleem kwam namelijk ook (??) voor bij de minder legale versies met een foute (oude) crack.
En anders mss andere drivers voor je vga en chipset proberen en een andere directX (een nieuwere dus).
Over wat voor OS hebben we het trouwens?

[ Voor 33% gewijzigd door w0w op 15-11-2004 22:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Haha.. nope, dat is het probleem niet.. ik draai overigens XP pro (ff vergeten te vermelden)

• vingerfrits
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-01-2022

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

Denk toch als eerste aan een verouderde driver. dus installeer eerst de nieuwste nvidia drivers of probeer een paar andere drivers. Verder is de FX5200 niet echt een top kaart om mee te gamen, dus daar kan het ook nog wel is aan liggen, heb er ook 1 gehad en kon nfs underground 1 nog niet eens fatsoenlijk draaien. ;)

Asus P5PL2, Intel Pentium D 945, 2GB DDR2, GeForce 7900 GT

Verwijderd

Topicstarter
ok, thnx. Heb nog een tweede compu (nieuwer, krachtiger, beter). Daar doet ie het inmiddels op.. ik had overigens geen problemen met NSFU I op die andere bak..

mvg