Ik zit een beetje met een lastig probleem. Ik heb namelijk een framepagina en ik wil dat je vanuit het bovenste frame tussen de frames daaronder kunt swichen. Nu gebruik ik op de framespagina deze code:
In boven.php staan linkjes waarmee ik boven.php kan herladen met een ander ID-nummer en op die manier probeer ik dan een andere frame op de hoogte van % te krijgen. Hiervoor gebruik ik de volgende code (in boven.php):
Alleen bij het laden van boven.php (ín het frame natuurlijk) geeft hij deze error:
"Deze methode of eigenschap wordt niet ondersteund door dit object" (regel 1, teken 1). De <body>-code die ik hierboven gaf is de eerste regel en dus ook meteen het eerste teken
Alvast bedankt!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <html> <frameset rows='19,%,0,0,0' id='frames'> <frame src='boven.php?id=83' id='hoofd' scrolling='no'> <frame src='onder.php?id=1' id='beheer1'> <frame src='onder.php?id=2' id='beheer2'> <frame src='onder.php?id=3' id='beheer3'> <frame src='onder.php?id=4' id='beheer4'> </frameset> </html> |
In boven.php staan linkjes waarmee ik boven.php kan herladen met een ander ID-nummer en op die manier probeer ik dan een andere frame op de hoogte van % te krijgen. Hiervoor gebruik ik de volgende code (in boven.php):
code:
1
| <body onLoad="top.getElementById('frames').rows='19,0,0,%,0'"> |
Alleen bij het laden van boven.php (ín het frame natuurlijk) geeft hij deze error:
"Deze methode of eigenschap wordt niet ondersteund door dit object" (regel 1, teken 1). De <body>-code die ik hierboven gaf is de eerste regel en dus ook meteen het eerste teken
Alvast bedankt!