Ik ben net gestart met een forum voor het project op school. Maar nu is volgens mij een of andere grapjas bezig het forum te verzieken. Soms als ik de pagina open dan krijg ik ineens onderaan in beeld informatie uit een heel ander forum te zien (soms een inlog scherm in het frans) of zelfs sexplaatjes. Niet zo erg bevorderlijk als je weet dat de leraren ook van dit forum gebruik moeten maken. Is dit een hack (guests kunnen gewoon zonder te reggen berichten posten en bekijken) of is dit een bekende bug?
Om even een voorbeeldje te geven:

Even voor de duidelijkheid. Het inlogscherm bovenin is dus van mijn forum. Daaronder zou de pagina moeten ophouden normaal.
Er wordt niets gepost door die persoon. Het zijn plaatjes en teksten op de achtergrond dus (in het grijze gedeelte) HTML staat uit.
Om even een voorbeeldje te geven:
Even voor de duidelijkheid. Het inlogscherm bovenin is dus van mijn forum. Daaronder zou de pagina moeten ophouden normaal.
Er wordt niets gepost door die persoon. Het zijn plaatjes en teksten op de achtergrond dus (in het grijze gedeelte) HTML staat uit.
[ Voor 31% gewijzigd door Sebje op 15-11-2004 21:58 ]