Een screenshot uit mijn cms'je:

Op het moment dat iemand op "Opslaan" klikt, moeten er twee dingen gebeuren:

Vervolgens wil ik de gebruiker natuurlijk prompten om de lege waardes te vullen en de dubbele waardes te verwijderen en te hernoemen. Als alles in orde is, moet het formulier pas gesubmit worden.

Op het moment dat iemand op "Opslaan" klikt, moeten er twee dingen gebeuren:
- De linker kolom (Handleiding, Odisys Nieuws, etc.) moet worden gecontroleerd op lege waarden (dus: niets ingevuld)
- de rechter kolom (handleiding, nieuws, voorwaarden, etc.) moet worden gecontroleerd op lege en dubbele waarden
- de input box van de dubbele waardes eenzelfde achtergrondkleur geven (dus: boxen met dezelfde waardes krijgen dezelfde achtergrondkleur)
- de input boxen van lege waardes een rode achtergrond geven
- hoe doorloop ik een array om te controleren op dubbele waardes?
- hoe orden ik die dubbele waardes vervolgens?
- hoe ken ik vervolgens random een achtergrondkleur toe aan dezelfde waardes en hoe wijs ik die toe aan de goede input boxen?

Vervolgens wil ik de gebruiker natuurlijk prompten om de lege waardes te vullen en de dubbele waardes te verwijderen en te hernoemen. Als alles in orde is, moet het formulier pas gesubmit worden.
"Real software engineers work from 9 to 5, because that is the way the job is described in the formal spec. Working late would feel like using an undocumented external procedure."