Alles is scherp, kijk maar in mijn fotoalbum (zie sig) daar staat hij groter. Het onderwerp lijkt mij niet te missen. De witte gevel knalt bijna letterlijk ui de grauwe lucht.
2 Heftig onderbelicht, hoewel het wel een mooi sfeerbeeld geeft. Jammer van de lensflares
Tja, ik vond het de foto niet ward om die weg te poetsen. Ik vind zelf die condenslijn in het midden storender.
3 is wel mooi belicht. Nog steeds jammer van de lensflares.
4 Ook net wat aan de donkere kant. Jammer dat die golf net het beeld uitrolt. lensflares?

Tja, zo'n F707 is niet de allersnelste. Ik stond trouwens op gewone leren schoenen en vond dit al een redelijk dappere foto.
5 Wel erg krap aan de onderkant van de persoon in beeld
Dit was een dilemma. Ik wilde aan de 16:9 verhouding vasthouden, Mijn vrouw er compleet op hebben, de horizon uit het middden houden en die donkere wolkenband bovein vasthouden want die zorgen voor die aparte sfeer. En toen was de ruimte op.
6, 7, 8 leuke foto's, mooie kleuren, jammer dat de kinderen niet net wat beter belicht zijn
't Is maar waar je voor kiest. Het zijn tegenlicht opnames en de kleuren van ze en wolken vond ik boeiender dan doortekening in dat groepje waarvan zo ook duidelijk is wat ze doen. Vooral #7 geeft zo een heel apart plaatje. Wat mij beteft een van de beste.
9 heel fijn, maar lijkt ook nog iets aan de donkere kant. Maar ik stond er niet dus ik weet het niet.
Ik mag graag visueel overdrijven.

10 subtiel ingeflitst (lijkt me?), mooie foto
11 leuke foto, maar kleurverzadiging is wel erg hoog aan het rode schepje te zien.
Dat rode schepje was zo goedkoop dat het doorschijnend was. En ja, die kleurverzadiging is ook een kenmerk van de F707. Ik vond dat rood er eigenlijk wel leuk uitspringen maar achteraf gezien wel iets veel van het goede. Een lager standpunt maakt de kinderen (2 en 4 jaar) groter en juist het feit dat het twee van die ukkies waren wilde ik benadrukken.
12 jammer van de reflecterende flits in de jassen, verder was een iets lager standpunt misschien mooier geweest.
Yep, was hier beter geweest. Die reflecties vind ik trouwens wel een aardige eye-catcher.
13 ah, daar is het lagere standpunt

En was het weer jammer dat zijn jas zo vormeloos is. Daarna waren de memory cards op en bogin ik al knap koude handen te krijgen.
Bedankt voor het commentaar.