Is het mogelijk om de Pentax Optio S als webcam te gebruiken, zo ja welke software?
Ik wil het eigenlijk ook wel weten, want ik ken ergens een S4 waar ik ook wel op die manier mee wil stoeien.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
kicken binnen 24 uur is niet toegestaan.
heb je verder geen relevante info?
OS dat je draait is wel handig om te weten aangezien niet alle software onder bepaalde OSen draaien enzo...
wat heb je zelf al gedaan om het antwoord te vinden eigenlijk?
OS dat je draait is wel handig om te weten aangezien niet alle software onder bepaalde OSen draaien enzo...
Ik heb google gebruikt en de gathering door gezocht! Ik was eigenlijk op zoek naar een snel antwoord.....FireWurX schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:07:
kicken binnen 24 uur is niet toegestaan.
OS btw is XPVerwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:14:
[...]
Ik heb google gebruikt en de gathering door gezocht! Ik was eigenlijk op zoek naar een snel antwoord.....
Dan nog hoef je je topic niet binnen een half uur te kicken, dat helpt echt niks, sterker nog: het werkt averechtsVerwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:14:
[...]
Ik heb google gebruikt en de gathering door gezocht! Ik was eigenlijk op zoek naar een snel antwoord.....
Verder gaat deze dicht, aangezien ik toch wel vrij weinig inzet in de topicstart zie, en ongeduld in de tweede post
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.