Toon posts:

minst uitstekende draadloze netwerkkaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek voor mijn laptop, voor in het PCMCIA-slot, de minst uitstekende of helemaal niet uitstekende draadloze netwerkkaart. De "search" krijg ik niet voor elkaar, omdat deze de foutmelding geeft "server niet gevonden". Wie weet er welk kaartje het meest geschikt is?

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11-2025
Je kan kijken of je laptop niet al een ingebouwd antenne heeft (recente modellen) en er dan een wifi module (intern) in plaatsen. Anderzijds zijn er merken die er maken met een uitklapbare antenne. Zoeken op de verkoopsites zou ik zeggen: smc, dlink, canyon (b-merk) ...

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-02 07:36
3com

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

3com x-jack kaartje

"Grandma was slow, but she was old....!!"

Verwijderd

Topicstarter
jvvv schreef op maandag 15 november 2004 @ 21:34:
Je kan kijken of je laptop niet al een ingebouwd antenne heeft (recente modellen) en er dan een wifi module (intern) in plaatsen. Anderzijds zijn er merken die er maken met een uitklapbare antenne. Zoeken op de verkoopsites zou ik zeggen: smc, dlink, canyon (b-merk) ...
Deze zit er inderdaad nog niet ingebouwd... Is er wel een mogelijkheid om deze er later in te zetten? Het gaat om een Compaq Armada E500 1Ghz

Verwijderd

Topicstarter
Deze kende ik inderdaad al, maar als je hem inklapt dan gaat hij op standby. Niet echt de bedoeling dus...

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:46
Als je de 3com inklapt, gaat hij NIET op standby. Je kunt er dan prima mee werken (* WVL_KsZeN is nu met een ingeklapte x-jack dit berichtje aan het typen)

zoek een "korte" wifi pcmcia kaart
802.11b PCMCIA kaart die 100% intern is?

[ Voor 30% gewijzigd door WVL_KsZeN op 16-11-2004 10:30 ]

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

Pagina: 1