Met Winrar en dan iets kiezen in de "Split to volumes" dropdown-list
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Kom op zeg, als je het niet meteen uit de WinRAR venstertjes haalt dan sla je de Help er maar even op na.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Verwijderd
Waarom? Een groot ISO bestand is toch veel handiger?Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 21:18:
Hallo hoe maak ik van een ISO 47 rar bestanden van een dezelfde grootte ?
Ligt een beetje aan de toepassing natuurlijk, als je een dvd-iso op diskette wil zetten of wil gaan emailen ofzo zijn spanned rar-files wel handigVerwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 21:27:
[...]
Waarom? Een groot ISO bestand is toch veel handiger?
Ze worden trouwens ook nogsteeds veel gebruikt op usenet enzo, lijkt me zelfs de grootste toepassing nog...
Alleen is het jammer dat je door simpel het programma te openen en wat te klikken je er ook achter kan komen. Krijg nu een hepldesk idee, maar dat zou aan mij kunnen liggen.XanderH schreef op maandag 15 november 2004 @ 21:28:
[...]
Ligt een beetje aan de toepassing natuurlijk, als je een dvd-iso op diskette wil zetten of wil gaan emailen ofzo zijn spanned rar-files wel handig
Ze worden trouwens ook nogsteeds veel gebruikt op usenet enzo, lijkt me zelfs de grootste toepassing nog...
Ik beweer ook niet dat ik de vraagstelling goed vind en dat ik niet denk dat de TS de oplossing zelf had kunnen vinden hoor... ik ging alleen even op Xenna's opmerking over het feit waarom je spanned rar's zou willen hebben incardinal808 schreef op maandag 15 november 2004 @ 21:30:
[...]
Alleen is het jammer dat je door simpel het programma te openen en wat te klikken je er ook achter kan komen. Krijg nu een hepldesk idee, maar dat zou aan mij kunnen liggen.
Verwijderd
Een van de redenen waarom ik sterk de voorkeur geef aan Donkey & Bittorrent. Dat opsplitsen van files vind ik mer iets voor de 80er jaren. Net zoals diskettesXanderH schreef op maandag 15 november 2004 @ 21:35:
Ik beweer ook niet dat ik de vraagstelling goed vind en dat ik niet denk dat de TS de oplossing zelf had kunnen vinden hoor... ik ging alleen even op Xenna's opmerking over het feit waarom je spanned rar's zou willen hebben in
Download voor de lol maar eens een verkeerde bestandje van 600 MB, dan stap je snel over naar rarsplits. Als er iets corrupt is ofzo, dan heb je maximaal iets van 40mb verkeerd binnengekregen. Valt nog te overzien
Tja - dit had je met een beetje zelf moeite ook wel kunnen uitzoeken denk ik zo 
Controleer eventjes je mail voor wat meer uitleg
Controleer eventjes je mail voor wat meer uitleg
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()