[Audio] Trust 4500p 5.1 middelste speaker geeft geen geluid!

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-07 23:29
geachte tweakers,

heb een half jaar geleden de trust 4500p 5.1 bij V&D gekocht omdat hij surround was en omdat hij goedkoop was! ik heb toen er ook een sb live! geluidskaart bij gekocht omdat ik het surround wilde hebben. maar nu doet de middelste speaker sinds het begin het niet! hij doet het wel als ik bij de surround mixer op test druk dan zecht hij gewoon `midden` maar als ik muziek afspeel komt er niks uit!
denk dat het ook belangerijk is om te vertellen dat ik de bass heb omgeleid via het prog surround mixer omdat ik daar anders ook geen geluid uit kreeg! ik heb 3 kabels die naar mn comp lopen zwart geel en groen...

weet iemand hoe ik mijn middelste speaker aan de praat krijg?! heb al gezocht naar facs en google maar niks gevonden. ook heb ik op de site van trust geken maar kon niks vinden...

alvast bedankt!

Afbeeldingslocatie: http://daho.bastadin.net/tester/hoyttalere/trust4500p/Bilde003.jpg

foto vant systeem en linkje.

[ Voor 11% gewijzigd door DaannO op 15-11-2004 21:15 ]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-07 23:29
half uurtje voorbij iemand die er iets over weet?? please zou t echt fijn vinden als ie t deed?! _/-\o_

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

volgens mij wordt muziek standaard afgespeeld door alleen de 2 fronts hoor.
wlke programma draai je? (winamp?)
en de instellingen van je sblive, kan je daar niets instellen?

Verwijderd

Je vraag staat letterlijk in de faq en dan kick je je topic ook nog eens na 30 minuten. Zo werkt het op GoT dus niet.

Neem deze linkjes eens door:

Center speaker:
AV FAQ; Veelgestelde vragen

Kick:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Dit topic is gesloten.