Toon posts:

wat voor koeling op videomem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zie ond.

advies?

(creative geforce 1 DDR, 8 memchips om te koelen. kosten liefst rond de fl.40, max fl 50)

Verwijderd

heatsinks voor 4 piek per stuk bij ocshop.nl

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-06 10:28

Abu

Abu!

Die heatsinkies bij de oc-shop heb ik ook gekocht, eerst gingen ze op 200 en nu gaan ze nog steeds op max. 200! Dat is dus een winst van maar liefst 0 %!!! Maar bij andere hielp het wel iets geloof ik....

Insanus sum

Verwijderd

ik gebruik ook die heatsinks van de oc-shop, buiten het feit dat ze erg link op je kaartje staan werkt het ook nog eens goed, ik heb m'n V7100t nu zonder probs op 220/210 lopen, wel heb ik actieve koeling toegevoegd Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/pcvanvliet/V7100.jpg

Verwijderd

Hoe heb je die schroeven van die cooler bevestigd?? Ik heb diezelfde kaart nl en ook een koeler over :P

• Abu

Abu

Abu!

pcvanvliet, hoe snel liep je geheugen voor die heatsinkies? Ik heb ze ook + Blue Orb en haal niet meer dan 220/200 (die 220 kan nog wel wat hoger, maar dat vind ik niet zo interessant...)

Insanus sum

Verwijderd

ik heb de heatsink gewoon met Artic Silver adhesive vastgeplakt, gaat perfect ik heb geen idee hoe het geheugen liep zonder de heatsinks.

Verwijderd

Da snap ik.. maar de koeler?? die vette fan?? Hoe heb je die vastgeschroefd??

Verwijderd

baronneke, hoe krijg jij die kaart over de 220 met welk proggie?

• Abu

Abu

Abu!

Op dinsdag 02 januari 2001 15:45 schreef pcvanvliet het volgende:
ik heb de heatsink gewoon met Artic Silver adhesive vastgeplakt, gaat perfect ik heb geen idee hoe het geheugen liep zonder de heatsinks.
Plakt dat dan??

Insanus sum

Verwijderd

die hoort bij deze heatsink, dus die zit op de heatsink geschroevd in de daarvoor bestemde gaten, je zou anders nog kunnen proberen of je een koeler hebt die kleiner is dan de heatsink, en dan gewoon tussen die pinnetjes schroeven, moet ook kunnen.

Verwijderd

Op dinsdag 02 januari 2001 15:48 schreef Abu het volgende:

[..]
Plakt dat dan??
de adhesive wel

Verwijderd

Vlietje:

1 vraag en 1 antwoord..

vraag: welke heatsink en waar gekocht enzo?
antwoord: die asus tweak utility :P Die werkt retegoed als je maar een Pure versie hebt...

• Abu

Abu

Abu!

Mmmmmmmmm, en waar koop je dat en voor welke prijs?

Insanus sum

Verwijderd

www.oc-shop.nl

en dan bij heatsink & fan combo's de chipset koeler

Verwijderd

Topicstarter
is er ook memkoeling met kleine fannetjes?

Verwijderd

abu, die koel pasta kun je ook bij oc-shop kopen

Verwijderd

Op dinsdag 02 januari 2001 15:55 schreef debiel-in-inrichting het volgende:
is er ook memkoeling met kleine fannetjes?
zou het niet weten, ik weet wel dat je ook gewoon een heatsink kunt kopen die in eens over al je memchips past. daar dan een mooie fan op en blazen met die hap ! >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 januari 2001 15:56 schreef pcvanvliet het volgende:

[..]
zou het niet weten, ik weet wel dat je ook gewoon een heatsink kunt kopen die in eens over al je memchips past. daar dan een mooie fan op en blazen met die hap ! >:)
bij m'n creative zit het geheugen aan twee kanten van de kaart, dus 1 fan zal moeilijk gaan.

Verwijderd

Topicstarter
hoeveel schelen heatsinken met ocen (nu 150/340) :?

Verwijderd

dan maar drie fans, moet passen.

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op dinsdag 02 januari 2001 16:00 schreef debiel-in-inrichting het volgende:

[..]
bij m'n creative zit het geheugen aan twee kanten van de kaart, dus 1 fan zal moeilijk gaan.
2 fans en dan magnetisch maken dan blijven ze beide hangen LOL

Ik heb een 220v ventilator achter mijn kaartjes gezet.. cold air in.. hot air out.. wax in..wax out.. uhm...

Werkt goed. Alleen wat herrie :)
Pagina: 1