Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug]Search Highlighting ondanks pref op uit

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Topicstarter
Ik ervaar (sinds vandaag (bewust)) dat ondanks dat ik mijn pref op search highlighting uit heb staan, de resultaten tóch gehighlight worden :) .

Getest in: Firefox 1.0 , IE 6 , Mozilla 1.7

Gedaan: cookies gereset / verwijderd, ctrl-f5 .

Verder heb ik gezocht in BUG / LA op search highlighting in de afgelopen 400 dagen .

DM!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Wat versta jij onder highlighting (ik heb wel een idee ;) )?
Anyway, vanuit de prefs:
Ja - Gevonden berichten die niet matchen op de trefwoorden worden grijsbruin weergegeven
en dat werkt voor zover ik kan zien prima als je dat uitschakelt...
Het slaat dus op het grijs maken van gehele berichten die niet matchen, niet op het highlighten van de trefwoorden in de berichten zelf waar wel een match op is.

[ Voor 26% gewijzigd door crisp op 15-11-2004 23:12 ]

Intentionally left blank

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Topicstarter
Oh :) . Dan begreep ik het verkeerd uit de text bij de search.
Highlight resultaten: Search highlighting staat uit, dit kan je in je voorkeuren aanpassen
Maargoed, zou daar dan óók een pref van kunnen worden gemaakt , dat de woorden dus niet gehighlight worden, want persoonlijk vind ik het erg vervelend lezen, en nu moet ik iedere keer op de topictitel klikken :P .

Of dan ms iig de text bij de search aanpassen, het is verwarrend zo :P :) .

DM!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het nadeel van het uitzetten van de woord-highlighting is dat je ook geen aanduiding 'matched:' meer hebt...

Intentionally left blank

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Topicstarter
crisp schreef op maandag 22 november 2004 @ 00:12:
Het nadeel van het uitzetten van de woord-highlighting is dat je ook geen aanduiding 'matched:' meer hebt...
*Persoonlijk* maakt me dat niet echt uit :) . Oplossingen bevinden zich naar mijn ervaringen meestal niet in één post, of zijn althans niet uit een post te begrijpen. Dus je zal toch een groter deel vh topic moeten lezen, behalve bij grote topics. Maar dan kan je weer in het topic zoeken, of het achter de url voegen. Of, indien het een pref zou zijn, als je vaak in grotere topics zoekt, je pref op woord-higlighting aan zetten :)

Op dit moment is het zo dat ik elke keer dat ik zoek daarna op de topictitel druk om het uit te zetten :) .

DM!

Dit topic is gesloten.