[Invalid Filename] Verwijderen of Renamen?

Pagina: 1
Acties:

• Fiets
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:52

Fiets

A.K.A. Bambi

Topicstarter
Hoi!

Ik zit met een probleem. Sinds enkele weken zit er op mijn HD een bestand met een ">" in de bestandsnaam. Dit veroorzaakt vooral problemen met de defragmentie programma's die ik gebruiken en soms een crash (PFN_LIST_CORRUPT)

Dit bestand heb ik geprobeerd te verwijderen op de volgende manieren:
- Explorer (verwijderen (del,shift-del) of renamen)
- Dos (verwijderen en renamen)
- DelinvFile.exe (Delete dmv. UNC of Shortname)
- FTP (server er naar laten wijzen, write rechten ed. geven, inloggen op eigen server en proberen te verwijderen)

Maar het is nog steeds niet gelukt. Weet er iemand hier iets meer van??

Maar 2 DPC'ers op DHEP! Ahum, nu nog maar 0 aktieve leden...

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Jouw probleem staat ook in de troubleshooter van microsoft: How to Troubleshoot a "STOP 0x0000004E PFN_LIST_CORRUPT" Error Message. Hier wordt er aangeraden om o.a. je geheugen te testen op fouten en je harddisk iig. na te kijken met het diagnose programma van de fabrikant. Ik vraag me ook af hoe het bestand eigenlijk is aangemaakt; als het goed is zou dit niet mogelijk zijn dus.

In het extreemste geval, zou je nog creatief kunnen gaan knutselen met partities. Je zou bijvoorbeeld de partitie waar de 'beschadigde' file op staat kunnen verkleinen naar een paar MB, terwijl je de andere data tijdelijk ergens anders opslaat of verwijdert. Vervolgens kun je proberen de file te verwijderen d.m.v. een format. :)

• Fiets
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:52

Fiets

A.K.A. Bambi

Topicstarter
Nu heb ik eigenlijk maar 1 partitie omdat ik er in het begin niet aan dacht om het meteen goed te doen en nu zit ik daarmee. Ik ben ook al van plan om wat te gaan toveren met partities alleen het probleem is een beetje de vrije ruimte.
Nu ben ik bezig men HD te defragmenteren en hopelijk blijft ie lang genoeg door draaien om de HD achteraan wat op te ruimen zodat ik daar een extra partitie van kan maken.

Het stuk op de microsoft site had ik ook gelezen en ik zou het raar vinden als het aan brakke drivers ligt, ten eerste omdat de pc net 2 maanden oud is en omdat ik eigenlijk alleen nog standaard drivers gebruikt heb, gewoon alles zelf laten detecteren en dat werkte.

Maar 2 DPC'ers op DHEP! Ahum, nu nog maar 0 aktieve leden...