dtt2500 vs dtt3500

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hej mensen,

Ik ben aan het kijken geweest om mijn fps1000 te gaan switchen voor een dtt2500 of een DTT3500.

Ik heb in de winkel staan luisteren tussen de 2500 en de 3500 maar enigste wat ik echt vershil vond was de remote control.

Nu moet ik zeggen dat ik wel een slecht oor heb aan de linker kant..dus..

maar ligt het aan mij of is het echt niet de moeite om daar 750,- voor neer te tellen ?
scheelt wat in prijs dus..

• Capo
  • Niet online
Ik ben al met search etc bezig geweest btw en enigste wat ik zie is verbetering van de sub.

• Silver-Surfer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-08 13:21
Wat voor geluidskaart heb je ? op basis daarvan kan men mischien een beter advies geven.

Verwijderd

ik heb gehoord dat die 3500 echt ruk is dus....

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

geluidskwaliteit van dtt3500 is ietsje beter, omdat de sattelites en vooral de center speaker net ietjse krachtiger is als bij de dtt2500 serie. Maar dat verschil hoor je denk ik alleen goed als je DVD's (dolby digital) afspeelt. verder dus die remote control en een ander kleurtje van het control kastje. Ik vind het persoonlijk lang geen F750,- meer waard. Ik ben met m'n dtt2500 iig dik tevreden en je kunt er altijd nog andere speakers/subwoofer op aansluiten :)

Verwijderd

http://www.neoseeker.com/Hardware/Products/soundworksdtt3500/index.html

gemiddelde score een 2 (van de 5) dus links laten liggen naar mijn idee

• Capo
  • Niet online
hmm had al zo'n idee.. maar het is wel een hele verbetering tegen over de fps1000 heb ik zo het gevoel..

btw ik heb een live 5.1 platinum ofzoiets :?

een van de luxste modellen geloof ik :?

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Die dtt2500 is z'n geld iig wel waard, die dtt3500 zou ik idd links laten liggen, tenzij je teveel geld hebt. wat betreft jouw geluidskaart: die klinkt precies even goed als op mijn 2 jaar oude sblive! value :)
mits je hem digitaal aansluit dan...

Ik zou zeker die dtt2500 overwegen ! :9

• Helldesker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-05 20:17
Met een goede Live! kaart hoef je niet eens de 2500 te nemen, maar kan je ook de 2200 nemen. Het enige verschil is de decoder die er bij de 2500 wel en bij de 2200 niet bij zit. ( Die zit namelijk op de Live! weer wel. en dan zou je hem twee keer hebben.)
Pagina: 1