zelf ben ik aan het knutselen met een fotoalbum. als je op een foto klikt dan opent hij met javascript een nieuwe venster...
echter het probleem is dat bij mensen met een modem (die zijn er nog) te snel op een plaatje klikken zodat de andere plaatjes stoppen met laden (door een foutje in javascript heb ik gelezen)
nu heb ik ff gezocht, en er waren 2 oplossingen zoals ik gelezen heb!
1tje door bij het sluiten de pagina op nieuw te laden... (maar dat lijkt me niet een super oplossing voor de modem gebruikers)
2de door een return te geven...maar dat lukt bij mij dus niet!!
de code:
dit is de orginele functie zonder de return
en zo roep ik hem aan:
het probleem is dat als ik een return geef in de functie alles wel goed werkt... maar niet doorgaat met laden!
ik hoop dat iemand mij kan helpen!
echter het probleem is dat bij mensen met een modem (die zijn er nog) te snel op een plaatje klikken zodat de andere plaatjes stoppen met laden (door een foutje in javascript heb ik gelezen)
nu heb ik ff gezocht, en er waren 2 oplossingen zoals ik gelezen heb!
1tje door bij het sluiten de pagina op nieuw te laden... (maar dat lijkt me niet een super oplossing voor de modem gebruikers)
2de door een return te geven...maar dat lukt bij mij dus niet!!
de code:
dit is de orginele functie zonder de return
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| function openvenster(URL,width_img,height_img) {
myWin= window.open('', '_blank','width='+width_img +',height='+height_img+',toolbar=no,location=no,menubar=no,scrollbars=no,status=no,left=0,top=0');
myWin.document.open();
myWin.document.write('<html><head><title>Foto!</title></head><body topmargin=\"0\" leftmargin=\"0\" marginheight=\"0\" marginwidth=\"0\">');
myWin.document.write('[img]\"'+URL+'\"[/img]');
myWin.document.write('</body></html>Bezig met laden. een ogenblik!');
myWin.document.close();
;
} |
en zo roep ik hem aan:
code:
1
| <a href=\"JavaScript:openvenster('$link','$size[0]','$size[1]')\"> |
het probleem is dat als ik een return geef in de functie alles wel goed werkt... maar niet doorgaat met laden!
ik hoop dat iemand mij kan helpen!